2023 05 24

Kraujo centras ir Šaulių sąjunga pasirašys kraujo donorystės programų plėtros susitarimą

Trečiadienį Nacionalinis kraujo centras (NKC) ir Lietuvos šaulių sąjunga (LŠS) Vilniuje, Vašingtono aikštėje, pasirašys sutartį, kuria bendradarbiaus skatinant kraujo donorystę, stiprinant jos įvaizdį.
Kraujo centro jubiliejus
Kraujo centro jubiliejus / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Sutartyje taip pat numatoma skirti ypatingą dėmesį neatlygintinos kraujo donorystės programų plėtrai, organizuoti bei dalyvauti bendruose ją skatinančiuose projektuose.

NKC direktoriaus Daumanto Gutausko teigimu, miestiečiai ir sostinės svečiai renginio metu galės pabendrauti su šauliais, kurių gretose – daugkartiniai kraujo donorai, pasiruošę pasidalinti savo patirtimis ir aukojant kraują.

„Džiugu tai, kad NKC darbuotojų gretose taip pat yra šaulių ir, tikėtina, kad atsiras dar daugiau norinčių jais tapti. Taigi ši partnerystė ne tik padės skatinti bei populiarinti neatlygintą kraujo donorystę, bet ir, tikėtina, papildyti Lietuvos šaulių sąjungos gretas naujais nariais“, – organizatorių pranešime cituojamas jis.

Savo ruožtu, Lietuvos šaulių sąjungos vadas pulkininkas leitenantas Linas Idzelis tikisi, jog kraujo donorai prisijungs prie Šaulių.

„Tikimės, kad ne tik šauliai papildys kraujo donorų gretas, bet ir kraujo donorai prisijungs prie Lietuvos šaulių sąjungos. Žmogus, duodantis kraujo, kad padėtų kitam, savo nuostatomis jau yra labai artimas mūsų organizacijai, nes mūsų visų tikslas – dirbti Tėvynės labui“, – sako apie 13 tūkst. narių turinčios sąjungos vadas.

NKC duomenimis, Lietuvoje neatlygintina kraujo donorystė populiarėja – didėja ir surenkamo kraujo kiekiai, ir pirmą kartą gyvenime kraują aukojančių žmonių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis