Stipendijos bus skirtos tiems studentams, kurie pateiks prekybos miesteliui geriausius rinkodaros problemų sprendimus. Mokslo ir verslo atstovai įsitikinę, kad dirbant kartu galima pasiekti daugiau.
Tikimasi, kad šis bendradarbiavimas padės geriau susipažinti su smulkaus ir vidutinio verslo problemomis, paskatins nuosekliau jas tirti ir efektyviau spręsti.
Pasak „Urmo“ rinkodaros vadovo Jono Plentos, beveik du trečdaliai jų nuomininkų yra smulkaus ir vidutinio verslo atstovai. Šis verslo segmentas labai greitai ir jautriai reaguoja į rinkos pokyčius, o apie paramą jam daugiau kalbama, nei realiai kas nors daroma.
KTU rektoriaus prof. Raimundo Šiaučiūno teigimu, universiteto ir verslo bendradarbiavimas naudingas ne tik studentams, mokslininkams, bet ir verslininkams – KTU technologiniai sprendimai ne vienai įmonei padėjo sukurti pridėtinę vertę.