2010 10 12

KTU ir „Urmas“ bendradarbiaus tiriant rinkos procesus

Kauno prekybos miestelis „Urmas“ ir Kauno technologijos universitetas (KTU) pasirašė ilgalaikio bendradarbiavimo sutartį. Šia sutartimi „Urmas“ įsipareigojo skirti 5 tūkst. Lt stipendijas 5 gabiausiems rinkodarą (marketingą) studijuojantiems KTU Ekonomikos ir vadybos fakulteto studentams.
Prekybos miestelis „Urmas“
Prekybos miestelis „Urmas“ / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Stipendijos bus skirtos tiems studentams, kurie pateiks prekybos miesteliui geriausius rinkodaros problemų sprendimus. Mokslo ir verslo atstovai įsitikinę, kad dirbant kartu galima pasiekti daugiau.

Tikimasi, kad šis bendradarbiavimas padės geriau susipažinti su smulkaus ir vidutinio verslo problemomis, paskatins nuosekliau jas tirti ir efektyviau spręsti.

Pasak „Urmo“ rinkodaros vadovo Jono Plentos, beveik du trečdaliai jų nuomininkų yra smulkaus ir vidutinio verslo atstovai. Šis verslo segmentas labai greitai ir jautriai reaguoja į rinkos pokyčius, o apie paramą jam daugiau kalbama, nei realiai kas nors daroma.

KTU rektoriaus prof. Raimundo Šiaučiūno teigimu, universiteto ir verslo bendradarbiavimas naudingas ne tik studentams, mokslininkams, bet ir verslininkams – KTU technologiniai sprendimai ne vienai įmonei padėjo sukurti pridėtinę vertę.
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų