2012 02 06

Kuriamas „Sodros“ informacijos centras

Valstybinio socialinio draudimo fondo valdyba prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos („Sodra“) kuria informacijos centrą. „Tai bus vienas trumpasis telefono numeris, kuris veiks visoje Lietuvoje ir kuriuo paskambinę klientai galės gauti jiems aktualią informaciją valstybinio socialinio draudimo klausimais“, – sako Mindaugas Sinkevičius, „Sodros“ direktorius.
„Sodra“
„Sodra“ / Andriaus Ufarto/BFL nuotr.

Planuojama, kad bendruoju „Sodros“ numeriu bus teikiamos konsultacijos visoms „Sodros“ klientų grupėms. Konsultacijos bus teikiamos pašalpų, pensijų, įmokų, registro, elektroninių paslaugų ir kitais klausimais. Jei visos procedūros, susijusios su informacijos centro kūrimu, praeis sklandžiai, jis veiklą turėtų pradėti antroje šių metų pusėje.

„Informacijos centras mums leis užtikrinti vieningą ir kokybišką konsultavimą. Be to, skambinančiam klientui galėsime garantuoti, kad jam tikrai bus suteikta paslauga: informaciją jis gaus to paties pokalbio metu, arba, jei klausimas sudėtingesnis, klientui per tam tikrą laiką bus atsakyta jam patogiu būdu: telefonu ar elektroniniu paštu“, – argumentus vardija „Sodros“ direktorius.

Tam, kad bendrasis „Sodros“ konsultacijų telefonas reikalingas, pritaria tiek gyventojai, tiek įmonių vadovai, tiek buhalteriai. Šių metų sausio 31 – vasario 6 dienomis buvo atlikta interneto svetainės www.sodra.lt, Elektroninės gyventojų aptarnavimo sistemos ir Elektroninės draudėjų aptarnavimo sistemos lankytojų apklausa. Jos metu į klausimą: „Ar būtų reikalingas bendrasis „Sodros“ konsultacijų telefonas?“ atsakė 13 445 respondentai. Iš jų 11 540 tvirtino, kad bendrasis konsultacijų telefonas reikalingas, 1 905 atsakė neigiamai.

Dar praėjusiais metais buvo inicijuotas susitikimas su Lietuvos buhalterių ir auditorių asociacija, kurio metu siekta išsiaiškinti, kas leistų pagerinti „Sodros“ darbą, sumažintų administracinę naštą tenkančią draudėjams, palengvintų darbą buhalteriams. Kaip vieną svarbiausių pasiūlymų asociacijos nariai įvardijo poreikį sukurti bendrąjį „Sodros“ konsultacijų telefoną.

Bendruosius informacijos ir konsultacijų centrus turi nemažai privačių ir valstybinių įstaigų bei įmonių, tarp jų Valstybinė mokesčių inspekcija prie Finansų ministerijos, AB „Lietuvos paštas“, VĮ „Regitra“ ir kt.

Planuojama, kad veiklos pradžioje „Sodros“ informacijos centre dirbs 26 specialistų komanda. Šios pareigybės bus steigiamos nedidinant bendro „Sodros“ darbuotojų skaičiaus, o perskirsčius jas atsižvelgiant į sumažėjusį darbo krūvį teritoriniuose skyriuose.

Informacijos centrą planuojama įkurti Radviliškyje. „Tokiu būdu norime prisidėti prie darbo vietų kūrimo mažesniuose miesteliuose“, – dėsto M.Sinkevičius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos