Kazys pasakojo, kad iš elektroninės parduotuvės eavalyne.lt pirko sandalus. Nurodė, kad siuntinys būtų sudėtas į paštomatą. Tai šeimoje įprasta: pora yra dirbanti ir ne visada gali priimti kurjerį.
„Visada nurodome, kad siųstų į paštomatą. Tada gali pasiimti sau patogiu laiku. Ir niekada nėra buvę nesusipratimų“, – pasakojo pašnekovas.
Todėl kai praėjusią savaitę gavo iš siuntų vežėjų DPD žinutę, kad siuntinys netilpo į paštomatą – labai nustebo.
„Pirkau tik vieną porą šlepečių! Nieko daugiau! Kaip gali šlepetės netilpti į paštomatą?“ – retoriškai klausė vyras.
Atsiųstoje žinutėje DPD nurodė klientui atvykti pasiimti siuntą į paskirstymo centrą Telšiuose.
Kai vyras paklausė, ar negalėtų kurjeris tiesiog atgabenti siuntą, gavo atsakymą, kad to padaryti negalima „dėl visai kitokių įkainių“.
Gana lakonišką atsakymą pateikė ir batų pardavėjai, kurie tik atsiprašė už tokį nesusipratimą.
„Išgirdau pasiūlymą siuntinio nepasiimti, kad jis grįžtų pardavėjams. Tada susigrąžinti pinigus ir pirkti iš naujo. Bet man taip netiko – batų reikėjo tam savaitgaliui“, – kalbėjo pašnekovas.
Neliko nieko kito, kaip važiuoti į Telšius pasiimti siuntinio. Ir čia laukė staigmena.