Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2017 12 06 /16:18

Kuriozas Kauno „Maximoje“: ant kasos kvitų – keistas sveikinimas ir privačios žinutės

Trečiadienį apie vidurdienį Kauno Savanorių pr. veikiančioje „Maximoje“ apsipirkusi kaunietė Rūta sulaukė neįprasto kasos kvito. Kartu su kasos kvitu, kuriame – pirkinių sąrašas su kainomis, jai buvo atspausdintas ir dar vienas čekis su keistu sveikinimu Virginijai. „Kažkas nulaužė sistemą?“ – teiravosi kvito nuotrauką 15min atsiuntusi pirkėja. „Maxima“ patvirtino, jog sistemoje įvyko klaida.
Neįprastas „Maxima“ kasos čekis
Neįprastas „Maxima“ kasos kvitas / 15min ir skaitytojos Rūtos nuotr.

Trečiadienį apie vidurdienį Kauno Savanorių pr. veikiančioje „Maximoje“ apsilankę pirkėjai sulaukė keisto kasos kvito, kuriame – asmeninis sveikinimas Virginijai ir jai skirtos kelios privačios žinutės: „Skanių pusryčių! P.S. paimk mums kruasanų!“. Sakiniai palydėti šypsenėlėmis.

Skaitytojos Rūtos nuotr./Neįprastas „Maxima“ kasos čekis
Skaitytojos Rūtos nuotr./Neįprastas „Maxima“ kasos čekis

„Gavau ir normalų čekį, bet su juo kartu ir šitą. Kauno Savanorių „Maximoje“ kasos aparatas kiekvienam klientui atspausdino po tokį. Kasininkės pasimetusios. Sako, kad aiškinasi, ką su juo daryti. Prieš mane močiutė pirko cigaretes, ji buvo sutrikusi: nenutuokė, kur dėti tą kvitą. Kasininkės pasiūlė išmesti lauk. Manau, į „Maximos“ kompiuterinę sistemą buvo įsilaužta“, – teigė prunkštelėti priverčiančio kvito nuotrauką redakcijai atsiuntusi skaitytoja Rūta.

Aliaus Koroliovo/15min nuotr./Kauno Hyper Maxima
Aliaus Koroliovo/15min nuotr./Kauno Hyper Maxima

„Maxima“ atstovai patvirtino, jog įvyko techninė klaida. Dėl jos Kauno Savanorių pr. trečiadienį apie pusvalandį klientams buvo išduodami kvitai su sveikinimu, skirtu Virginijai.

„Pirkėjų atsiprašome už nepatogumus. Šiandien testavome, kaip galėtume techniškai įgyvendinti vieną iš planuojamų akcijų. Įvykus žmogiškajai klaidai, bandomieji kvitai buvo pradėti spausdinti parduotuvėse. Tai truko maždaug pusvalandį. Klaidą greitai pastebėjome ir minėtų kvitų spausdinimą sustabdėme.

Norime patikinti, jog bandomojo kvito turinys – vardas ir kita informacija yra išgalvoti, sukurti specialiai šio bandomojo kvito šablonui. Viliamės, jog mūsų pirkėjams ši situacija nepatogumų nesukėlė“, – teigė „Maximos“ Komunikacijos ir korporacinių reikalų departamento direktorė Ernesta Dapkienė.

Kiek tokių kasos kvitų buvo per klaidą išdalinta, neaišku. Tačiau netrukus į 15min kreipėsi klaipėdietis Artūras, patikinęs, jog čekiai su sveikinimu Virginijai panašiu metu buvo spausdinami ir Klaipėdos „Akropolyje“ veikiančioje „Maximoje“.

15min žiniomis, klaida buvo ne lokali, o pasireiškė visame tinkle, t.y. kvitai buvo spausdinami viso „Maximos“ tinklo parduotuvėse.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais