Trečiadienį apie vidurdienį Kauno Savanorių pr. veikiančioje „Maximoje“ apsilankę pirkėjai sulaukė keisto kasos kvito, kuriame – asmeninis sveikinimas Virginijai ir jai skirtos kelios privačios žinutės: „Skanių pusryčių! P.S. paimk mums kruasanų!“. Sakiniai palydėti šypsenėlėmis.
„Gavau ir normalų čekį, bet su juo kartu ir šitą. Kauno Savanorių „Maximoje“ kasos aparatas kiekvienam klientui atspausdino po tokį. Kasininkės pasimetusios. Sako, kad aiškinasi, ką su juo daryti. Prieš mane močiutė pirko cigaretes, ji buvo sutrikusi: nenutuokė, kur dėti tą kvitą. Kasininkės pasiūlė išmesti lauk. Manau, į „Maximos“ kompiuterinę sistemą buvo įsilaužta“, – teigė prunkštelėti priverčiančio kvito nuotrauką redakcijai atsiuntusi skaitytoja Rūta.
„Maxima“ atstovai patvirtino, jog įvyko techninė klaida. Dėl jos Kauno Savanorių pr. trečiadienį apie pusvalandį klientams buvo išduodami kvitai su sveikinimu, skirtu Virginijai.
„Pirkėjų atsiprašome už nepatogumus. Šiandien testavome, kaip galėtume techniškai įgyvendinti vieną iš planuojamų akcijų. Įvykus žmogiškajai klaidai, bandomieji kvitai buvo pradėti spausdinti parduotuvėse. Tai truko maždaug pusvalandį. Klaidą greitai pastebėjome ir minėtų kvitų spausdinimą sustabdėme.
Norime patikinti, jog bandomojo kvito turinys – vardas ir kita informacija yra išgalvoti, sukurti specialiai šio bandomojo kvito šablonui. Viliamės, jog mūsų pirkėjams ši situacija nepatogumų nesukėlė“, – teigė „Maximos“ Komunikacijos ir korporacinių reikalų departamento direktorė Ernesta Dapkienė.
Kiek tokių kasos kvitų buvo per klaidą išdalinta, neaišku. Tačiau netrukus į 15min kreipėsi klaipėdietis Artūras, patikinęs, jog čekiai su sveikinimu Virginijai panašiu metu buvo spausdinami ir Klaipėdos „Akropolyje“ veikiančioje „Maximoje“.
15min žiniomis, klaida buvo ne lokali, o pasireiškė visame tinkle, t.y. kvitai buvo spausdinami viso „Maximos“ tinklo parduotuvėse.