Kuršių nerijos nacionaliniam parkui ėmė vadovauti Lina Dikšaitė

Kuršių nerijos nacionalinio parko direkcijos vadove tapo Lina Dikšaitė, ilgą laiką dirbusi šio valstybinio parko direktoriaus pavaduotojo pozicijoje. Naująsias pareigas Li.Dikšaitė pradės eiti nuo sausio 24 dienos. Laimėjusi konkursą ji pakeitė 11 metų direkcijai vadovavusią Aušrą Feser.
Naujoji Kuršių nerijos nacionalinio parko vadovė – Lina Dikšaitė
Naujoji Kuršių nerijos nacionalinio parko vadovė – Lina Dikšaitė / KNNP nuotr.

Lina Dikšaitė yra įgijusi rekreacijos magistro kvalifikacinį laipsnį Klaipėdos universitete.

Nuo 1998 metų pradėjo dirbti Kuršių nerijos nacionalinio parko direkcijoje, buvo specialistė informacijai, vėliau lankytojų centro vedėja. Nuo 2006 metų pradėjo eiti direktoriaus pavaduotojo pareigas.

Ji yra parašiusi ne vieną straipsnį apie Kuršių nerijos gamtą ir kultūrą, parengusi mokymo medžiagą gidams „UNESCO pasaulio paveldo objektas – Kuršių nerija“.

KNNP nuotr./Kuršių nerija
KNNP nuotr./Kuršių nerija

Naujai direktorei unikalaus Kuršių nerijos nacionalinio parko teritorija puikiai pažįstama. Kuršių nerija – išskirtinis jūros, vėjo ir žmogaus sukurtas kraštovaizdis su daugybe unikalių gamtos ir kultūros paveldo vertybių. Tai tarp jūros ir marių tįsanti smėlio juosta ragais išsikišanti į marias. Svarbiausias nerijos akcentas yra jos stuburas – didysis kopagūbris. Daugybė smėlynuose augančių augalų, senųjų girių fragmentai.

Kuršių nerijos nacionalinio parko direkcijos vadovė turės užtikrinti kraštovaizdžio ir biologinės įvairovės, gamtos ir kultūros paveldo vertybių apsaugą, tinkamai organizuoti prevencinę veiklą, teritorijų planavimą, monitoringą, poveikio aplinkai vertinimą, teritorijų ir objektų tvarkymą ir kitas veiklas. Didžiausias iššūkis – šiais metais duris atversiantis naujas Kuršių nerijos nacionalinio parko lankytojų centras Juodkrantėje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis