Geriausią idėją pasiūliusi pora bus apdovanota 7700 eurų vertės reklamos kūrybos studijų stipendijomis, antrosios vietos laimėtojai – 50 %, o tretieji – 30 % nuolaida kursams „The Atomic Garden Vilnius“ reklamos mokykloje.
Kūrybinis susivienijimas Globalios Lietuvos labui
Jau vasario 28 – kovo 3 dienomis jaunų ir sumanių dalyvių laukia keturių dienų kūrybinis maratonas: konsultacijos, individualus darbas bei paskaitos, kuriose bus galima paragauti „The Atomic Garden Vilnius“ reklamos mokyklos studento gyvenimo. Renginyje žiniomis ir patarimais dalinsis reklamos industrijos profesionalai, tokie kaip: Antonio Bechtle (Reklamos kūrybos kurso vadovas, kūrybos vadovas, Bechtle & Milzarajs), Regis Pranaitis (vyr. meno vadovas, NEW!), Stefanija Jokštytė (kūrybinė partnerė, Stefken + Kudirka), Mantas Velykis (kūrybos vadovas, McCann Vilnius), Tomas Karpavičius (kūrybos vadovas, Adell Taivas Ogilvy) ir kitais.
Jie ne tik taps talentų mentoriais, bet ir supažindins su kūrybos, kūrybinio rašymo (ang. copywriting), meno vadovavimo (ang. art direction) pagrindais bei dalinsis savo globalios tapatybės patirtimi.
Tradicinius „Creative Brief Session“ renginius vienijantis tikslas – sujungti kūrybiško jaunimo, reklamos profesionalų ir viešojo sektoriaus atstovų pastangas ieškant inovatyvių sprendimų visuomenei rūpimais klausimais. Šiuo atveju – rasti kūrybišką ir inovatyvų būdą pristatyti visapusiškos, įvairialypės ir globalios lietuviškos tapatybės idėją. Vis dėlto, konkreti užduotis temos rėmuose dalyviams bus pateikta tik renginio metu ir tikėtina, jog daugeliui taps įdomiu siurprizu.
,,Kūrybiškumas yra sprendimo raktas bet kokiai problemai. Šiuo atveju mes keliame iššūkį teiginiui, jog lietuvių mažėja; priešingai – mūsų tik daugėja, jei atsižvelgsime į pasaulinį kontekstą ir į tai, kiek daug galime rasti Lietuvos už jos pačios ribų. Tikiu, jog mažais žingsniais galime judėti iš mažytės ir lokalios į didžiulę ir globalią bendruomenę. Labai džiaugiuosi, kad mūsų mokykla turės galimybę prie tokių tikslų prisidėti“, – teigia reklamos mokyklos ,,The Atomic Garden Vilnius” direktorius Aivaras Šičkus.
Jam antrina ir „To Be LT“ projekto vadovė Agnė Vertelkaitė: ,,Man itin smagu, kad pavyksta rasti naujų, netikėtų būdų „To Be LT“ tikslams siekti. Pati trylika metų gyvenusi JAV, puikiai suprantu užsienyje gyvenančių lietuvių meilę Tėvynei, ryškų tautinės tapatybės suvokimą, norą jį diegti savo vaikams, pristatyti Lietuvą ir jos kultūrą gyvenamosios šalies visuomenei. Mums visiems reikia suvokti, kad esame viena bendruomenė, o ryšių palaikymas, bendravimas tarpusavyje suteikia daugiau galimybių kurti ir įgyvendinti naujas idėjas. Nekantraudama laukiu pamatyti, kokius kūrybingus būdus skleisti šiai žiniai sukurs jauni reklamos talentai.“
Registracija į šį renginį yra čia.
„To Be LT“ – lietuviškumo paieškos už Lietuvos ribų
Kartą Amerikoje gimusi Jurgio Didžiulio iniciatyva „To Be LT“ pavirto į didelį visuomeninį judėjimą. Projekto tikslas – padėti užsienyje gyvenantiems lietuviams atrasti savąją tapatybę, parodyti, kad Lietuvai jie ypač svarbūs, atgaivinti ir įkvėpti atskiras bendruomenes, pasitelkiant interaktyvius kūrybinius užsiėmimus. Tuo pačiu „To Be LT“ komanda kalbina žmones, fiksuoja jų istorijas su tikslu vėliau jomis pasidalinti su kitais lietuviais, taip padėdami mums visiems geriau vieniems kitus pažinti. Iniciatyva siekia populiarinti globalios Lietuvos tinklus ir skatinti bendradarbiavimą tarp lietuvių visame pasaulyje.
Šiuo metu J.Didžiulis kartu su projekto komanda lietuvybės apraiškų ieško ir jas fiksuoja Brazilijoje bei dirba ties dokumentiniu filmu apie lietuvius, gyvenančius JAV Vakarų pakrantėje.
Vertins jaunimo kūrybiškumą ir kritinį mąstymą
Jaunųjų talentų laukia du etapai, kurių metu bus įvertinti dalyvių kritinio mąstymo gebėjimai ir jų kūrybiškumas. Organizatoriai pirmajame etape atrinks 40 dalyvių, gebančių įtikinti komisiją savo potencialu vos viename popieriaus lape. Pildydami registracijos anketą pretendentai turės ne tik pagrįsti, kodėl jie nori mokytis reklamos mokykloje, bet ir atsakyti į kitus klausimus, atskleisiančius jų galimybes. Registracija dalyvauti konkurse internetu bus vykdoma iki vasario 25 dienos „The Atomic Garden Vilnius“ svetainėje. Nors dalyvių, kurie turės galimybę laimėti Reklamos kūrybos kurso stipendijas, skaičius renginyje griežtai ribotas, tačiau tiesiogines paskaitų transliacijas, kurias remia Tele2 4G internetas, kiekvienas norintis galės stebėti tiesiogiai internetu mokyklos „Facebook“ puslapyje.