Į 15min redakciją kreipėsi Seniavos Narsiečių gatvės gyventojas Artūras. Pasak jo, visame kvartale kovo 15 dieną dingo vanduo. Po pusvalandžio jis atsirado, tačiau nuo to momento prasidėjo problemos su vandens slėgio kritimu rytais ir vakarais.
Atsakymų nesulaukė
Bandant aiškintis, kas nutiko, niekas neva nepateikė jokios informacijos. Gyventojas kreipėsi į „Kauno vandenis“ el. laišku, atsakymo negavo. Tuomet skambino avarinei tarnybai, tačiau šios darbuotojai patikino, kad avarijos linijoje nėra, tad nežino, dėl ko galėjo sumažėti slėgis.
„Įmonė garsiai gyrėsi, kad atliko žiedinimo darbus ir kad išsprendė slėgio kritimo problemas, kurios vykdavo vasarą, kai buvo laistoma žolė. Tačiau šiuo metu yra naivu tikėti, kad kažkas laisto žolę ir todėl vandens slėgis krenta. Bijome ir pagalvoti, kas laukia vasarą.
Turime įtarimų, kad yra nesilaikoma techninių reikalavimų prijungiant naujus vartotojus. Iki tol pavasarį niekuomet neturėjome problemų su slėgio kritimu“, – teigė Artūras.
Paklaustas, apie kokių techninių reikalavimų galimą nesilaikymą jis kalba, Kauno rajono gyventojas paaiškino, iš „Kauno vandenų“ darbuotojų kartą išgirdęs, jog jų rajone Seniavoje yra galimai nutiesti plonesni vamzdžiai nei turėtų būti.
Priežastys lieka neaiškios
15min kreipėsi į „Kauno vandenis“, tačiau šios įmonės avarinei tarnybai iki šiol nėra žinoma, dėl kokių priežasčių Seniavoje kovo 15 dieną buvo dingęs vanduo.
„Avarinė tarnyba buvo gavusi keletą gyventojų skambučių, kad Narsiečių gatvėje dingo vanduo, tačiau tuo metu avarinės tarnybos brigados dirbo kituose objektuose. Kai baigus darbus susiruošė važiuoti į Narsiečių gatvę, iš gyventojų gavo atnaujintą informaciją, kad vanduo jau atsirado.
Šiuo metu mums būtų reikalingi tikslūs adresai ir kontaktiniai telefonai. Anot inžinierių, reikėtų patikrinti filtrus, nes juose gali būti problemų – kai vanduo išjungiamas, paskui įjungiamas, tinkle gali atsirasti nuosėdų, kurios ir užkemša filtrus“, – paaiškino „Kauno vandenų“ atstovė spaudai Vaida Bytautė.
Pasak jos, turėdami tikslius adresus ir gyventojų kontaktinius duomenis, įmonės darbuotojai galėtų operatyviai reaguoti ir padėti žmonėms išspręsti slėgio kritimo problemas.
„Kauno vandenims“ buvo perduoti tikslūs adresai.
„Po tokio įmonės atsakymo, perduoto jums, pabandžiau pats dar kartą paskambinti. Bendrasis numeris nukreipė į avarinę tarnybą. Paskambinus į avarinę tarnybą, pasiūlė rašyti laiškus. Paminėjus, kad laiškas parašytas prieš 1,5 savaitės ir niekas nereaguoja, niekuo daugiau padėti negalėjo. Panašu, kad su mumis tiesiogiai jie nenori kalbėtis arba mes nerandame reikiamų kontaktų“, – stebėjosi Artūras.