2020 04 22

L.Linkevičius: Rytų Partnerystės politika privalo išlikti ambicinga

Rytų Partnerystė privalo išlikti strategine Europos Sąjungos (ES)  politikos kryptimi, sako užsienio reikalų ministras. 
Linas Linkevičius
Linas Linkevičius / Josvydo Elinsko / 15min nuotr.

„Rytų Partnerystė privalo išlikti strategine ES politikos kryptimi. Jos darbotvarkė turi išlikti ambicinga, būtina suteikti ilgalaikę motyvaciją Rytų partneriams, patvirtinti jų pasirinktą europinę kryptį bei suteikti ES paramą šiems tikslams pasiekti“, – pareiškė Linas Linkevičius, trečiadienį videokonferencijos būdu dalyvavęs neformaliame ES užsienio reikalų ministrų susitikime.

Užsienio reikalų ministerija informavo, kad susitikime pagrindinis dėmesys skirtas Ukrainai ir Rytų Partnerystės regionui, bei aptarta padėtis Libijoje.

ES valstybių narių diplomatijos vadovai aptarė koronaviruso geopolitinę įtaką ES Rytų Partnerystės regionui, trumpalaikes ir vidutinės trukmės pasekmes šio regiono valstybėms ir ES teikiamą paramą.

ES Kaimynystės ir plėtros komisaras Olivéris Várhelyi informavo dėl papildomo makrofinansinės pagalbos paketo ES kaimynystės ir plėtros šalims kovai su pandemija.

Pasak L.Linkevičiaus, ES turi remti Ukrainą kovoje su koronaviruso pandemija ir jos socioekonominėmis pasekmėmis, ir tuo pačiu išlaikyti dėmesį ir nuoseklią paramą Ukrainos vykdomoms reformoms, išsakant lūkesčius dėl esminių reformų krypčių.

Vaizdo konferencijoje ministrai taip pat aptarė smarkiai blogėjančią saugumo ir humanitarinę padėtį Libijoje, kur vyksta rimti ginklų embargo pažeidimai, didėja nelegalios migracijos grėsmė, destruktyvus Rusijos vaidmuo.

Abi konflikto pusės toliau tęsia karinius veiksmus, nereaguodamos į įvairius, tame tarpe ir ES, raginimus sudaryti humanitarines paliaubas koronaviruso grėsmės akivaizdoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis