Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2010 03 21

Laužo stereotipus apie Kauną

Nusistovėjusius stereotipus apie laikinąją sostinę siekiantys sulaužyti socialinės akcijos „Trys tiesos apie Kauną“ rengėjai internautus kviečia pasidalyti savomis tiesomis apie šį miestą.
Vienas iš akcijos dalyvių ironiškai pastebėjo, jog vienas iš lietuviškiausiu šalies miestu tituluojamo Kauno simbolių – rusiškas soboras.
Vienas iš akcijos dalyvių ironiškai pastebėjo, jog vienas iš lietuviškiausiu šalies miestu tituluojamo Kauno simbolių – rusiškas soboras. / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.
Temos: 1 Stereotipai

„Tik Kaune mašinai užsikasus sniege įvairaus amžiaus žmonės neprašomi puola stumti (Monika)“, „Nes tik Kaune krepšinio klubą valdo bankininkas, laimėjęs šokių konkursą (Tadas)“, „Kaunas laikinai buvo tapęs sostine, bet amžinai liks provincija (Austėja)“, „Tik Kaune galima baigti darbą anksčiau, nes reikia žiūrėti „Žalgirio“ rungtynes! (Tadas)“, „Kaunas – Lietuvos širdis. Lietuva laukia greitesnės jos transplantacijos (Austėja)“.

Šios ir dar karštesnės tiesos nuo kovo mėnesio kaitina interneto erdvę. Kasdien socialinės akcijos tinklalapyje www.3tiesos.init.lt apsilanko nemažai kauniečių ar tiesiog aktyvių internautų, turinčių savo nuomonę apie Kauną ir nebijančių jos išsakyti.

„Idėja imtis socialinės iniciatyvos ir sukurti tokią akciją kilo todėl, kad Kauno miestas dažnai palydimas neigiamais epitetais. Yra šimtai stereotipų apie Kauną, kurie kartais būna juokingi, bet dažniausiai žeidžia, – teigė akciją inicijavusios telekomunikacijų bendrovės „Init“ Rinkodaros skyriaus direktorė Olga J.Belova. – Šia akcija nesiekiama kurti Kauno miesto įvaizdžio, tačiau nuoširdžiai stengsimės sulaužyti nusistovėjusias nuomones. Tiesiog norime, kad patys žmonės atskleistų nestereotipinį Kauno veidą.“

Ši akcija skirta ne tik aktyviems, bet ir drąsiems internautams, nes nuomonę turi dauguma, tačiau ne visiems užtenka parako ją išsakyti viešai. Socialinės akcijos tinklalapyje www.3tiesos.init.lt visi kviečiami rašyti savo tiesas, įkelti savo filmuotus vaizdelius ar fotografijas, kuriose įamžintas miestas ir žmonės. Karščiausios savaitės tiesos su autoriaus nuotrauka bus spausdinamos laikraštyje „15min“, publikuojamos interneto svetainėse, be to, atsiras lauko reklamos plakatuose.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos