2020 07 12

Lenkijos piliečiai Vilniuje prezidento rinkimuose ryškia persvara palaikė R.Trzaskowskį

Lenkijos piliečiai Vilniuje balsuodami šalies prezidento rinkimuose ryškia persvara palaikė Varšuvos merą Rafalą Trzaskowskį.
Andrzejus Duda ir Rafalas Trzaskowskis
Andrzejus Duda ir Rafalas Trzaskowskis / „Scanpix“ nuotr.

Kaip rodo rinkimų komisijos Vilniuje duomenys, R.Trzaskowskis antrajame prezidento rinkimų ture sekmadienį Vilniuje surinko 352 balsus, tuo metu dabartinis šalies vadovas Andrzejus Duda sulaukė 129 rinkėjų palaikymo.

Iš viso Lietuvos sostinėje balsavo 481 rinkėjas, 141 jų – iš anksto nesiregistravę, o turėję pažymas, jog gali balsuoti užsienyje, t.y. atvykusieji į Vilnių trumpam.

Rinkimų komisijos Vilniuje pirmininkas Marianas Sokalskis BNS tvirtino, kad įtakos rezultatams Lietuvoje turėjo lenkų turistai.

„Taip, mes matome, kad rinkimai pačioje Lenkijoje ir apklausos rodo visiškai kitus rezultatus, nei Vilniuje. Turistai labai įtakoja, matome turistų preferencijas, kartu su vietiniais Lenkijos piliečiais, kurie gyvena Lietuvoje. Asmeniškai, nemanau, kad tai yra rezultatas, kuris atvaizduoja visos Lenkijos situaciją“, – sakė M.Sokalskis.

Sociologinių tyrimų agentūros „Ipsa“ vykdyta rinkėjų apklausa rodo, kad abu kandidatai įtemptoje kovoje pasirodė bemaž vienodai – perrinkimo siekęs A.Duda, remiamas konservatyvios valdančiosios partijos „Įstatymas ir teisingumas“ (PiS), tikriausiai gavo 50,4 proc. balsų, o jo varžovas iš liberaliojo sparno opozicinės partijos „Pilietinė platforma“ R. Trzaskowskis – 49,6 proc. balsų. Šis skirtumas tesiekia 0,8 proc. ir neviršija „Ipsos“ apklausos statistinės paklaidos – dviejų procentinių punktų, tad prognozuoti, kas laimėjo rinkimus, kol kas sunku.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis