Vicemeras tikisi, kad pirmieji pokyčius pajus žiemos sporto mylėtojai. Jau šią žiemą, pasak pašnekovo, Liepkalnio trasoje turėtų būti matomi pirmieji pokyčiai, kurių šiai trasai labai reikėjo. Niekam nepaslaptis, kad ši slidinėjimo trasa – laikoma viena blogiausių ir pavojingiausių visoje Lietuvoje.
„Aš tikiuos, kad vilniečiai pajaus, kad pajudėjo darbai Liepkalnio trasoje. Nes nauja įmonė yra išsinuomojusi šį kalną ir ji jau dabar pradėjo darbus, ji planuoja investuoti į šį kalną per 3,5 mln. litų. Aš manau, kad ir paslaugų kokybė ir kiekis bus žymiai geresnis Liepkalnyje. Mums reikia tiktai nedidelio šaltuko, netgi sniego nebereikia, nes yra perkamos sniego patrankos ir vandens klausimai yra sprendžiami. Aš manau, kad Liepkalnis jau šią žiemą šiek tiek atgims, bet aš įsitikinęs, kad kitą žiemą jis bus visai kitokio lygio“, – tvirtino J.Pinskus.
Taip pat laidoje „Atviras pokalbis“ vicemeras pasakojo, kad Vilniaus mieste buvo atrasta duobė, kurios aukščio perkirtimas yra netgi didesnis nei Liepkalnio. Ši vieta, pasak J.Pinskaus, taip pat sulaukė verslininkų pasiūlymų. Šiuo metu yra svarstoma, ne tik kaip būtų galima duobę išnaudoti slidinėjimui, bet ir kaip pritaikyti ją vasaros pramogoms.
„Kad būtų galima su kalnų dviračiais važinėti, padaryti įvairias rogutes kaip Anykščiuose. Apie tas pramogas mes galvojame. Tuo labiau, kad dabar labai daug esame nuveikę dėl sveikatingumo trasos projektavimo. Antakalnyje jau yra gauti leidimai statyboms, bus įrengta krepšinio aikštelė, teniso kortai“, – tolimesnius planus dėstė vicemeras.
Būsima sveikatingumo trasa Antakalnyje bus išnaudojama ne tik vasarą, kada bus raginama važinėtis dviračiais, bet ir žiemą – lygumų slidininkų pramogoms.
Šiais metais su naujais pokyčiais startuosianti Liepkalnio trasa turėtų veikti kasdien iki 22 val. Vicemeras J. Pinskus džiaugėsi, kad trasos bus apšviestos, tad sutemos netrukdys žiemos sporto mylėtojams leisti laiką specialiai tam įrengtose vietose.