Susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius pranešė, kad Lietuva kol kas sulaukė keturių pasiūlymų – tariamasi su Nyderlandų, Suomijos ir Lietuvos įmonėmis bei Švedijos pakrančių tarnyba.
Pasak ministro, dėl detalios orlaivio apžiūros ir iškėlimo Lietuva taip pat kreipėsi į Lenkijos, Suomijos, Vokietijos ir Švedijos gynybos ministerijas.
Organizuoti lėktuvo iškėlimą iš dugno pavesta organizuoti oro eismo paslaugas teikiančiai valstybės įmonei „Oro navigacija“.
„Oro navigacijai“ pavedama organizuoti lėktuvo iškėlimą iš dugno, o Klaipėdos valstybiniam jūrų uostui užtikrinti reikalingą pagalbą, iškelto orlaivio saugojimą ir kitas reikalingas priemones“, – žurnalistams sakė susisiekimo ministras.
Privačios kompanijos lėktuvas „An-2“, kuriuo skrido du lietuvių pilotai, virš Baltijos jūros dingo šeštadienį. Orlaivis jūros dugne rastas antradienį. Ketvirtadienį nustatyta, kad jame yra vieno piloto kūnas.
Laivo gelbėjimo ir paieškos operacija sulaukė kritikos, kad joje galbūt trūko koordinacijos ir nebuvo pasitelkti visi ištekliai.
Lietuvos kariuomenės vadas generolas majoras Jonas Vytautas Žukas penktadienį pareiškė neturintis didelių priekaištų kariams dėl operacijos vykdymo, tačiau pripažino, kad bendravimas su pilotų artimaisiais ir visuomenės informavimas buvo netinkamas.
Opozicijos kritikos sulaukę krašto apsaugos ir susisiekimo ministrai iš pareigų trauktis kol kas neketina.
Lėktuvo nelaimei ir operacijai tirti pradėti keli atskiri tyrimai.
„Klaipėdos avialinijų“ lėktuvu „An-2“ skrido pilotai Adolfas Mačiulis ir Alvydas Selmistraitis.