Ministrai ragina įvertinti pasekmes Europos Sąjungos bendrajai rinkai ir aplinkosaugai, pranešė Užsienio reikalų ministerija.
Pasak užsienio reikalų ministro Lino Linkevičiaus, dabartinės nuostatos neigiamai paveiks ES bendrąją rinką, ES klimato politikos tikslus ir visą transporto sektorių.
„Deja, dabartinės pasiūlymo nuostatos smarkiai nukrypo nuo pradinių tikslų, įvestos naujos ribojančios ir neproporcingos priemonės. Raginame visus balsuosiančius Europos Parlamento narius atidžiai apsvarstyti siūlomas ribojančias priemones, tokias kaip įpareigojimas vilkikams kas aštuonias savaites grįžti į įsisteigimo valstybę, kabotažo ribojimai ir tarptautinių pervežimų skaidymas“, – pranešime sakė L.Linkevičius.
Pasak susisiekimo ministro Jaroslavo Narkevičiaus, tikimasi, kad Europos Komisijai atlikus Mobilumo paketo poveikio vertinimą, bus atlikti reikiami pakeitimai.
Dėl Mobilumo paketo liepos 8 dieną bus balsuojama Europos Parlamento plenarinėje sesijoje.
Mobilumo paketą sudaro trys dokumentai – reglamentas, kuriuo nustatomas patekimas į krovinių vežimo kelių transportu rinką, reglamentas dėl vairuotojų maksimalios darbo trukmės ir minimalaus poilsio laiko ir direktyva, kuria peržiūrimi vykdymo užtikrinimo reikalavimai ir nustatomos vairuotojų komandiravimo taisyklės.
Daugelis Mobilumo pakete įtvirtintų nuostatų, išskyrus taisykles dėl vairavimo trukmės, galėtų būti pradėtos taikyti anksčiausiai praėjus 18 mėnesių po teisės aktų įsigaliojimo, jei Europos Parlamentas nenuspręs kitaip.