2012 03 05

Lietuviai labiau nei kiti europiečiai vyrų dominavimą versle aiškina įgūdžių ir savybių skirtumais

Vyrų dominavimą atsakingose pozicijose versle lietuviai dažniau nei kiti europiečiai aiškina įgūdžių ir kvalifikacijos skirtumais, nors ir nelaiko to svarbiausia priežastimi, atskleidžia pirmadienį paskelbti tyrimo rezultatai.
Derybos
Derybos / Tomo Urbelionio/BFL nuotr.

Eurobarometro tyrime paklausus, kodėl Europos Sąjungoje (ES) moterys rečiau užima atsakingas pozicijas, svarbiausia priežastimi įvardytas vyrų dominavimas verslo bendruomenėje ir tvyrantis nepasitikėjimas moterimis. Taip manė 76 proc. apklaustųjų ES piliečių ir 72 proc. lietuvių.

Antra svarbiausia priežastis – moterų įsipareigojimai šeimai. Tai svarbia priežastimi laikė 68 proc. apklaustųjų visoje ES ir 60 proc. Lietuvoje.

Tačiau lietuviai dažniau nei vidutiniškai kiti europiečiai išskiria asmenines savybes ir įgūdžius.

Lietuvoje 36 proc. apklaustųjų sutiko su teiginiu, kad „moterys mažiau nei vyrai nori kovoti dėl savo karjeros“. Visoje ES taip manė 29 proc. respondentų.

32 proc. apklaustųjų Lietuvoje taip pat manė, kad „moterys ne visada turi reikiamas savybes ir įgūdžius užimti atsakingas pozicijas“. Visoje ES taip manančių buvo 21 proc.

30 proc. lietuvių taip pat įsitikinę, kad moterys mažiau nei vyrai domisi atsakingomis pozicijomis. Visoje ES  tokių buvo dviem procentiniais punktais mažiau.

Tačiau lietuviai kaip ir visai kiti europiečiai mano, kad moterys negali būti diskriminuojamos – 89 proc. lietuvių ir 88 proc. apklaustųjų visoje ES sutiko, kad „esant vienodai kompetencijai, moterys turėtų būti lygiai atstovaujamos įmonių vadovybėse“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis