„Buvo daug skeptikų, netikinčių, kad nemokamas laikraštis gali gyvuoti. Tačiau jau po pusmečio nuo pirmojo išleisto numerio Vilniuje, pasirodė tokio paties tiražo „15min“ Kaune, o 2006-ųjų rugsėjo 1-ąją – ir Klaipėdoje, tad visos abejonės išsisklaidė“, – sako laikraščio „15min“ vyr. redaktorė Asta Bliūdžiutė.
Anot jos, novatorišką idėją Lietuvoje įgyvendinę keturi bendraminčiai – tuometinis ir dabartinis „15min“ generalinis direktorius Tomas Balžekas, pirmoji laikraščio vyr. redaktorė Vytautė Šmaižytė, „15min“ kūrybos vadovas Tomas Bindokas ir tuometinis „15min“ pardavimų vadovas Daumantas Mikučionis – buvo drąsūs avantiūristai, metę iššūkį šalies spaudos rinkai.
Reikšmingu įvykiu 2006-aisiais tapo laikraštį „15min“ valdančios bendrovės prisijungimas prie Skandinavijoje žiniasklaidos koncerno „Schibsted“, leidžiančio ir didžiausius nemokamus laikraščius „20 minučių“ Prancūzijoje bei Ispanijoje. Pasak A.Bliūdžiutės, naujasis savininkas, perduodamas skandinaviškos žiniasklaidos patirtį, dar labiau sustiprino „15min“ vertybes ir siekius – skaitytojams pateikti objektyvios, skaidrios ir etiškos žiniasklaidos principais besivadovaujantį laikraštį.
„15min“ skaitytojai taip pat jau žino, kad miestuose vykstant svarbiems renginiams ar festivaliams, kartu su laikraščiu visada gaus ir nemokamų, šiems renginiams skirtų priedų, tokių kaip „Knygų mugė“, „Mados infekcija“, „Kino pavasaris“, „Kaunas Jazz“ ar „Jūros šventė“. Be to, laikraščio turinį praturtina verslo naujienos iš Lietuvos žiniasklaidoje analogų neturinčio projekto „Geronomika“.
Redaktorės teigimu, didžioji „15min“ stiprybė – kolektyvas: „Redakcijoje dirba profesionalai, gerbiantys savo darbą ir savo skaitytojus. Mūsų gretos ypač sustiprėjo, kai 2008 m. rugpjūtį startavo naujienų portalas 15min.lt.“
Laikraštis „15min“ yra pirmasis leidinys Lietuvoje, kurio tiražas buvo pradėtas audituoti (nuo 2008 m.). Šiais metais „15min“ leidėjai perėjo prie kartą per ketvirtį atliekamo tiražo audito. Audito bendrovės „Ernst&Young Baltic“ duomenimis, per antrąjį 2010 m. ketvirtį laikraščio „15min“ buvo atspausdinta 1 mln. 850 tūkst. vnt.: Vilniuje – 774 tūkst. vnt., Kaune – 709 tūkst. vnt., Klaipėdoje – 367 tūkst. vnt. Didžiausiuose Lietuvos miestuose spausdinimo dieną skaitytojus pasiekė vidutiniškai 50 tūkst. laikraščio vienetų.
2010 m. pavasarį rinkos tyrimų kompanijos „TNS Gallup“ atlikto „Nacionalinio skaitytojų tyrimo“ duomenimis, pagal vidutinį laikraščio skaitomumą „15min“ pirmauja Vilniuje ir Klaipėdoje – jį skaito atitinkamai 71 tūkst. ir 34,7 tūkst. šių miestų gyventojų.
Laikraštis „15min“ yra leidžiamas Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos gyventojams, kuriuos pasiekia rytais, prekybos ir verslo centruose, kavinėse bei judriausiose miestų sankryžose.