Tai konstatavusi Konkurencijos taryba iki spalio pradžios laukia PZU sprendimo dėl verslo Lietuvoje pertvarkos, rašo portalas eversus.lt.
Teigiama, kad taryba padarė preliminarias išvadas, kad dėl sandorio sausumos transporto priemonių, išskyrus geležinkelio, draudimo ir turto draudimo rinkose gali būti itin apribota konkurencija. Atsižvelgusi į tai, PZU paprašė pratęsti prašymo nagrinėjimą dar mėnesiui – ji ketina pateikti įsipareigojimus, kuriais būtų pašalintos šios problemos.
Konkurencijos taryba terminą pratęsė iki spalio 10 dienos.
Balandžio viduryje skelbta, kad Lenkijos PZU „Lietuvos draudimą“ ir kitas RSA draudimo įmones Baltijos šalyse ir Lenkijoje perka už 360 mln. eurų (1,24 mlrd. litų). Anot žiniasklaidos, tik už „Lietuvos draudimą“ bus sumokėta maždaug 180 mln. eurų (621,5 mln. litų).
„Lietuvos draudimas“ pernai uždirbo 40 mln. litų neaudituoto grynojo pelno – 28,6 proc. mažiau nei 2012 metais, kai bendrovės grynasis pelnas siekė 56 mln. litų. Bendrovė turi daugiau 0,5 mln. privačių ir verslo klientų, joje dirba daugiau nei 1,1 tūkst. darbuotojų. „Lietuvos draudimas“ pagal pasirašytas įmokas pernai valdė 31,1 proc. šalies ne gyvybės draudimo rinkos.
Baltijos šalyse PZU grupė vykdo draudimo verslą per dvi Lietuvoje registruotas bendroves – „PZU Lietuva“ ir „PZU Lietuva gyvybės draudimas“. Pernai „PZU Lietuva“ buvo trečia pagal dydį bendrovė nekilnojamojo turto draudimo rinkoje (užėmė 13,6 proc. rinkos), „PZU Lietuva gyvybės draudimas“ užėmė 4,2 proc. Lietuvos gyvybės draudimo rinkos.
2013 metais PZU pradėjo veiklą Latvijos ir Estijos rinkose.