Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2013 02 13

Lietuvos marketingo asociacija siūlo idėjas, kaip pritraukti daugiau turistų į pajūrio regioną

Lietuvos Marketingo Asociacijos (LiMA) Klaipėdos skyriaus ir Klaipėdos regiono savivaldybių asociacijos „Klaipėdos regionas“ iniciatyva, parengtas 14-os priemonių rinkodaros idėjų planas, padėsiantis pritraukti turistų srautus į pajūrio regioną. Plane siūlomos rinkodaros priemonės vasario 11 d. pristatytos Klaipėdos regiono savivaldybių merams.
Vytautas Grubliauskas, Valdas Pučkorius, Donatas Jonikas
Vytautas Grubliauskas, Valdas Pučkorius, Donatas Jonikas / LiMA nuotr.

„Mūsų regionas turi neįkainojamą turtą – pajūrį, traukiantį žmones iš įvairių kraštų ne tik vasarą, todėl būtina daug aktyviau plėtoti turizmo sektorių, norint gauti pajamų iš atvykstamojo ir vietos turizmo. Esame įsitikinę, kad norint pasiekti šių tikslų reikalinga taikyti vieningą ir nuoseklią regiono rinkodarą, – sako Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) Klaipėdos skyriaus pirmininkas Donatas Jonikas. – Darbinių sesijų, kuriose dalyvavo ir regiono Turizmo informacijos centrų atstovai, metu aptarėme kiekvieną rinkodaros plano punktą, tad visos siūlomos priemonės yra išgrynintos ir realiai įgyvendinamos“.

LiMA nuotr./Asociacijos „Klaipėdos regionas“ vykdantysis direktorius Valdas Pučkorius
LiMA nuotr./Asociacijos „Klaipėdos regionas“ vykdantysis direktorius Valdas Pučkorius

Rinkodaros specialistai, kaip vieną svarbiausių rinkodaros priemonių Klaipėdos regionui, siūlo vieningą visoms Vakarų Lietuvos savivaldybėms interneto svetainę su integruotomis renginių ir lankytinų vietų kategorijomis. Kiekvienas svetainės lankytojas galėtų susidaryti individualią programą pagal savo poreikius, turimą biudžetą ir planuojamą kelionės būdą. Lankytojai, susidomėję vienu ar kitu objektu, galėtų matyti papildomus informacijos šaltinius, paskaityti juose esančią informaciją ar persiųsti ją draugams. Svetainės turinys būtų orientuotas tiek į Lietuvos, tiek į užsienio turistus. Iki to laiko, kol būtų sukurta vieninga svetainė, turėtų pasirodyti leidinys su bendrais regiono teminiais maršrutais. Susidomėjusieji objektu čia pat rastų nuorodas, ką greta galėtų aplankyti ar apžiūrėti.

LiMA nuotr./Vaclovas Dačkauskas
LiMA nuotr./Vaclovas Dačkauskas

„Turistams skirta dalomoji medžiaga turi būti kuo lengviau ir patogiau prieinama, todėl siūlome ją skaitmeninti, taip sumažinant ir kaštus, – sako asociacijos „Klaipėdos regionas“ vykdantysis direktorius Valdas Pučkorius. – Visada didesnė vertė, kai idėjos ne „nuleidžiamos iš viršaus“ vykdyti, bet galima patiems dalyvauti jas kuriant, tobulinant ar įgyvendinant, todėl siūlome savivaldybėms, viešinant Klaipėdos regiono turizmo traukos objektus, pasitelkti studentus praktikantus, visuomenines organizacijas ir visus, besidominčius mūsų regiono istorija bei kultūra“.

Rinkodaros specialistai taip pat siūlo savivaldybėms rinktis rinkodaros priemones, grįstas naujausiomis technologijomis: turistams rengti orientacinius žaidimus, kuriuose reiktų aplankyti atitinkamus objektus ir juose „registruotis“ naudojantis, pavyzdžiui, mobiliąja programėle „Forsquare“, sukurti informacinį portalą „Vikipedijos“ principu, kad lankytojai galėtų kelti įdomią kelionių informaciją, nuotraukas, dalintis įspūdžiais.

Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) įkurta 2004 m. Organizacija vienija 530 rinkodaros ir komunikacijos srityse dirbančių žmonių. Asociacijos skyriai veikia Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Šiauliuose.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais