Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
04 28

Lietuvos narystės ES 20-mečio komunikacinė kampanija turėtų kainuoti apie 170 tūkst. eurų

Lietuvai minint narystės Europos Sąjungoje (ES) 20-metį, ieškoma galinčiųjų sukurti šiai sukakčiai skirtą komunikacinę kampaniją.
Julius Kalinskas/BNS nuotr.
Julius Kalinskas/BNS nuotr.

„Tai įvaizdinė kampanija, kurios pagrindinis tikslas – parodyti, kokią Lietuvą turime šiandien, t. y., kaip mes atrodome dabar, kokią gerovę sukūrėme per buvimo ES laikotarpį, nesigręžiojant į praeitį, o orientuojantis į dabartį“, – BNS sakė pirkimą vykdančios Centrinės projektų valdymo agentūros atstovė Aušra Pocienė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos