Lietuvos sezonui Prancūzijoje paminėti – naujas pašto ženklas

Penktadienį, rugsėjo 6 d., Lietuvos paštas išleidžia kūrybos studijos „Taktika“ dizainerių Nerijaus Keblio ir Manto Rimkaus kurtą pašto ženklą „Lietuvos sezonas Prancūzijoje“, rašoma „Lietuvos paštas“ pranešime spaudai.
Pašto ženklas Lietuvos sezonas Prancūzijoje
Pašto ženklas Lietuvos sezonas Prancūzijoje / Bendrovės nuotr.

Pašto ženklo nominalas – 1,70 Eur, tiražas – 20 tūkst. vnt. Antspaudavimas pirmos dienos datos spaudu ženklo išleidimo dieną vyks Vilniaus pašte, adresu Totorių g. 8.

Lietuvos sezonas Prancūzijoje 2024 – šį rudenį įvyksianti partneryste tarp Lietuvos ir Prancūzijos kuriama programa, kuri įvairiomis kultūros ir meno formomis, diskusijomis ir pristatymais supažindins Prancūzijos visuomenę su šiuolaikine Lietuva ir jos kultūra. Šio projekto programą vienija idėja „Kitas tas pats“ (pranc. se voir en l’autre): kvietimas per projekto veiklas Prancūzijoje pamatyti save kitame.

Bendrovės nuotr./Pirmos dienos vokas Lietuvos sezonas Prancūzijoje
Bendrovės nuotr./Pirmos dienos vokas Lietuvos sezonas Prancūzijoje

„Esame laimingi, kad rengiantis Lietuvos sezonui Prancūzijoje užsimezgė ne viena tarpinstitucinė partnerystė, tarp jų ir su Lietuvos paštu, kurio kvietimu galime įprasminti projektą ir išleisti proginį pašto ženklą. Džiaugiamės, kad ženklas atspindi sezono, pavadinto „Kitas tas pats“, estetiką ir pagrindinę žinutę – empatija auginama pažinimo būdu, būtent sezonu ir kviečiame dvi šalis arčiau vienai su kita susipažinti“, – sako dr. Virginija Vitkienė, Lietuvos sezono Prancūzijoje komisarė.

Lietuvos sezonui Prancūzijoje sukurtas grafinis identitetas atsispiria nuo vienybės idėjos, kuri kalba apie pagrindines projekto vertybes – bendradarbiavimą, ryšį, kaimynystę, palaikymą. Neatsitiktinės ir jame naudojamos spalvos – gyvų atspalvių žalia ir mėlyna – atkeliaujančios iš gamtos, kurią puoselėja ir vertina abejose šalyse. Studija „Taktika“ pagrindiniu identiteto akcentu pasiūlė liniją kaip jungties simbolį, kuri iliustruoja ir sezono šūkį „Kitas tas pats“, sujungiant viena kitos panašumus iš naujo atrasiančias valstybes.

Naujajame pašto ženkle panaudota nuotrauka iš fotografių Kristinos Gulbinaitės ir Ilmės Vyšniauskaitės nuotraukų serijos, jos centre – šiuolaikinio šokio įgalintas, veržlus ir muzikalus kūnas.

„Sukurti dizainą Lietuvos sezono Prancūzijoje 2024 pašto ženklui – tai ne tik įvertinimas bei įdomi užduotis, bet ir iššūkis. Norėjome, kad šiame mažame formate tilptų esminiai projekto identiteto elementai: logotipas, vienybės idėjas lydinčios ryškios spalvos ir kampanijoje matoma judančio žmogaus figūrai. Tikimės, kad pašto ženklas padės nukeliauti daugybei laiškų ir linkėjimų“ , – sako ženklo autoriai Nerijus Keblys ir Mantas Rimkus.

Lietuvos sezonas Prancūzijoje sujungs įvairias kultūros ir meno sritis bei per tris mėnesius plačiai pasklis po Prancūziją: nuo rugsėjo 12 iki gruodžio 12 dienos Prancūzijoje Sezono renginiai vyks daugiau nei 30-yje miestų. Partnerysčių projektus Sezone pristatys apie 130 Prancūzijos ir panašiai tiek Lietuvos kultūros organizacijų. Programoje – daugiau nei 200 renginių, dalyvauja daugiau 500 menininkų, atlikėjų, ekspertų. Renginiuose laukiama daugiau nei pusės milijono žiūrovų ir lankytojų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis