„Socialiniai tinklai yra ne tik novatoriška, pažangi, bet ir taupi komunikacijos priemonė, kas ypač aktualu šiuo laikotarpiu. Tikimės, jog šiuo Vyriausybės komunikacijos pavyzdžiu paseks ir kitos valstybės institucijos“, – sakė Vyriausybės kancleris Deividas Matulionis.
Vyriausybės komunikacijos departamento direktoriaus Lauryno Bučalio teigimu, komunikacija virtualioje erdvėje suteikia platesnes galimybes bendrauti ir pasiekti daugiau visuomenės grupių nei įprasti komunikacijos kanalai, be to, virtualių socialinių tinklų vartotojų skaičius sparčiai auga. Viena populiariausių interneto bendruomenių „Facebook“ Lietuvoje turi daugiau nei 90 tūkst. vartotojų, todėl itin svarbu išnaudoti ne tik tradicinės žiniasklaidos teikiamus privalumus, bet ir aktyviai informuoti jauną auditoriją jiems pažįstamoje terpėje, skatinti ją įsitraukti ir aktyviai dalyvauti diskusijose, komentuoti, balsuoti ir pan.
Oficialiuose Vyriausybės „Facebook“, „MySpace“ ir „Twitter“ puslapiuose internautai informuojami apie Vyriausybės priimtus svarbiausius sprendimus, Ministro Pirmininko veiklą, publikuojama nuotraukų galerija, vaizdo įrašai, vyks internautų apklausos, forumai, pokalbiai realiu laiku. Šiuo metu „Facebook“ vartotojai raginami aktyviai įsijungti į permainų procesą ir nelikti abejingais, diskutuoti, teikti pasiūlymus valstybės valdymo pertvarkos, verslo skatinimo klausimais.