Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2009 05 21

Lietuvos Vyriausybė žengė į socialinius tinklus „FaceBook“ „MySpace“ ir „Twitter“

Lietuvos gyventojai pirmieji Baltijos šalyse su Vyriausybės veikla galės susipažinti virtualiuose socialiniuose tinkluose. Vyriausybės puslapiai jau veikia socialiniuose tinkluose „Facebook“, „MySpace“, turinčiuose atitinkamai 175 mln. ir 250 mln. vartotojų, taip pat populiariame tinkle „Twitter“, teigiama Vyriausybės pranešime.
Facebook
Facebook / „Scanpix“ nuotr.

„Socialiniai tinklai yra ne tik novatoriška, pažangi, bet ir taupi komunikacijos priemonė, kas ypač aktualu šiuo laikotarpiu. Tikimės, jog šiuo Vyriausybės komunikacijos pavyzdžiu paseks ir kitos valstybės institucijos“, – sakė Vyriausybės kancleris Deividas Matulionis.

Vyriausybės komunikacijos departamento direktoriaus Lauryno Bučalio teigimu, komunikacija virtualioje erdvėje suteikia platesnes galimybes bendrauti ir pasiekti daugiau visuomenės grupių nei įprasti komunikacijos kanalai, be to, virtualių socialinių tinklų vartotojų skaičius sparčiai auga. Viena populiariausių interneto bendruomenių „Facebook“ Lietuvoje turi daugiau nei 90 tūkst. vartotojų, todėl itin svarbu išnaudoti ne tik tradicinės žiniasklaidos teikiamus privalumus, bet ir aktyviai informuoti jauną auditoriją jiems pažįstamoje terpėje, skatinti ją įsitraukti ir aktyviai dalyvauti diskusijose, komentuoti, balsuoti ir pan.

Oficialiuose Vyriausybės „Facebook“, „MySpace“ ir „Twitter“ puslapiuose internautai informuojami apie Vyriausybės priimtus svarbiausius sprendimus, Ministro Pirmininko veiklą, publikuojama nuotraukų galerija, vaizdo įrašai, vyks internautų apklausos, forumai, pokalbiai realiu laiku. Šiuo metu „Facebook“ vartotojai raginami aktyviai įsijungti į permainų procesą ir nelikti abejingais, diskutuoti, teikti pasiūlymus valstybės valdymo pertvarkos, verslo skatinimo klausimais. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos