Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2016 10 10

Loreta Graužinienė: Darbo partija pati ėjo link to, kad neperžengtų 5 proc. barjero

Darbo partijos nepatekimas į Seimą yra pačios partijos ėjimo link to rezultatas, sako buvusi „darbiečių“ vadovė, Seimo pirmininkė Loreta Graužinienė.
Loreta Graužinienė
Loreta Graužinienė / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

„Nuoseklus mūsų pačių ėjimas į šį rezultatą“, – BNS pirmadienį sakė L.Graužinienė, paklausta, kodėl partija neperžengė 5 proc. barjero daugiamandatėje apygardoje.

Plačiau partijos nesėkmės priežasčių ji neįvardijo.

Prarasti rinkėjų balsai
Prarasti rinkėjų balsai

Kalbėdama apie savo pačios pralaimėjimą Ukmergės vienmandatėje apygardoje, L.Graužinienė teigė, jog pergalei pritrūko tiesioginio kontakto su rinkėjais.

„Neturėjau galimybės aplankyti savo žmonių ir iš tiesų per tuos trejus metus pagrindinį dėmesį skyriau pagrindiniam savo darbui, kadangi darbas buvo tikrai įtemptas“, – sakė parlamento vadovė.

Ji taip pat tvirtino nenorėjusi naudoti valstybės lėšų savo kelionėms į Ukmergę su apsaugos darbuotojais.

„Suprantu, kad žmonės norėjo tiesioginio kontakto. Tie, kurie vietiniai, daugybę kartų juos aplankė, tai natūralu, kad ir rezultatas yra. Nėra ko pykti, turiu tokį rezultatą, kokį turiu, ir viskas“, – kalbėjo L.Graužinienė.

„Darbietė“ neprognozavo savo politinės karjeros ateities.

Darbo partija sekmadienį vykusiuose Seimo rinkimuose daugiamandatėje apygardoje neperžengė reikalingų patekti į Seimą 5 proc. balsų. Vienmandatėje Ukmergės apygardoje L.Graužinienė liko ketvirta, nusileidusi konservatorių ir „valstiečių žaliųjų“ ir socialdemokratų kandidatams.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?