Lenkijos naftos koncerno „PKN Orlen“ valdomos bendrovės „Mažeikių nafta“ atstovai taip pat abejojo, ar kainos galėtų sumažėti, jei būtų sudaryta galimybė verslininkams įvežti naftos produktus per „Klaipėdos naftos“ valdomą Klaipėdos naftos terminalą.
Anot bendrovės „Mažeikių nafta“ atstovo Rosvaldo Gorbačiovo, „Klaipėdos naftos“ terminalas buvo pastatytas eksportui, o ne importui. Anot jo, apyvarta būtų labai lėta, nes nėra išvystyta infrastruktūra, todėl efektas būtų abejotinas. Tuo tarpu valdžios lūkesčius apie galimybę piginti degalus jis pavadino nerealiais.
Pasak naftininkų, kainas galėtų „numušti“ tik akcizų mažinimas ar pokyčiai pasaulinėje degalų rinkoje. Akcizų ar PVM skirtumai, anot jų, lemia ir skirtingas kainas palyginti su kaimyninėmis šalimis. Pavyzdžiui, didmeninė 1 l benzino kaina Lietuvoje yra 1,06 Lt (akcizas – 1,50, PVM – 0,49 Lt), Latvijoje – 1,04 Lt (akcizas – 1,31 Lt, PVM – 0,49 Lt), Lenkijoje – 1,02 (akcizas tik – 1,20, PVM – 0,49 Lt). Akcizas dyzelinui Lietuvoje yra taikomas 1,14 Lt vienam litrui, o Lenkijoje – tik 0,83 Lt. Dyzelinui taikomas akcizas Lenkijoje yra mažiausias Europos Sąjungoje.
Pasak „Mažeikių naftos“ atstovų, dėl lėtėjančios ekonomikos bei pigesnio dyzelino Lenkijoje mūsų šalyje mažėja degalų naudojimas.