2017 07 15

LVŽS krytis tęsiasi: konservatoriai populiarumu aplenkė „valstiečius“

Opozicinė Tėvynės sąjunga – Lietuvos krikščionys demokratai pagal populiarumą nesmarkiai aplenkė valdančiąją Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjungą (LVŽS), rodo šeštadienį dienraščio „ Lietuvos rytas“ paskelbta „Vilmorus“ apklausa.
Ramūnas Karbauskis, Gabrielius Landsbergis ir Saulius Skvernelis
Ramūnas Karbauskis, Gabrielius Landsbergis ir Saulius Skvernelis / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

„Jei apie partijas kalbėt, gal tokia sensacija yra – Tėvynės sąjunga pirma, o antroj vietoj Valstiečių ir žaliųjų sąjunga – tai pirmas kartas, nepamenu, kada jie (konservatoriai – BNS) pirmi buvo. Tai ne jų nuopelnas, tiesiog Valstiečių ir žaliųjų sąjunga septintą mėnesį iš eilės mažėja, krenta – apie 13 proc. gyventojų balsuotų, o nuo atėjusių į rinkimus – 22 proc. būtų, O už Tėvynės sąjungą balsuotų 13,5 proc. nuo visų gyventojų ir 23,5 proc. – nuo balsuojančių“, – BNS sakė „Vilmorus“ vadovas Vladas Gaidys.

Anot jo, praėjusį mėnesį abi partijos buvo susilyginusios: „Stabili tendencija ir akivaizdi“.

Apklausos duomenimis, liepą už LVŽS ketino balsuoti 12,9 proc. (birželį – 15,7 proc.), už konservatorius – 13,5 proc. (15,5 proc) rinkėjų.

V.Gaidžio teigimu, socialdemokratų reitingas liepą beveik nekito – 9,7 proc. (birželį – 10,7 proc.), po jų tradiciškai sekė liberalai – 4,9 proc. (5 proc.), o 5 proc. Seimo rinkimų barjerą įveikė iš viso 7 partijos.

„Vilmorus“ apklausa atlikta birželio 30 -liepos 9 dienomis.

Penktadienį paskelbti naujienų agentūros BNS užsakymu rinkos tyrimų kompanijos RAIT atliktos apklausos rezultatai parodė, kad konservatoriai pagal populiarumą beveik pavijo „valstiečius“ – už juos balsuotų 19 proc., o už konservatorius – 16 proc. respondentų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis