2023 03 17

„Maisto bankas“ rengia pavasarinę produktų rinkimo akciją

Penktadienį prasideda pavasarinė „Maisto banko“ akcija. Paremti maistu stokojančiuosius kviečiami 70 vietovių gyventojai, o suaukoti produktai bus išskirstyti 323 Lietuvoje veikiančioms nevyriausybinėms organizacijoms, pranešė „Maisto bankas“.
„Maisto bankas“ dėkoja visiems prisidėjusiems
„Maisto bankas“ / „Maisto banko“ nuotr.
Temos: 1 Maisto bankas

„Kovą sutikome visai nebeturėdami ilgo galiojimo maisto produktų atsargų, o prašančiųjų pagalbos skaičius, deja, auga kas mėnesį. Žmonėms bandome pagelbėti nuo iššvaistymo išsaugotais produktais, ūkininkų nerealizuotomis, bet paramai atiduotomis daržovėmis, tačiau jų nepakanka. Todėl dedame dideles viltis į šių metų „Maisto banko“ akciją. Nuo jos priklausys, kaip ilgai ir kokiam žmonių skaičiui galėsime padėti“, – sakė „Maisto banko“ vadovas Simonas Gurevičius.

Jo teigimu, labiausiai prašomas paaukoti produktas šiuo metu yra aliejus, toliau eina konservai, miltai.

Tradiciškai parduotuvėse paramą savo globojamiems žmonėms rinks „Maisto banko“ suburtos vietos nevyriausybinės organizacijos.

Pats „Maisto bankas“ papildymą savo sandėliams renka tik keliose parduotuvėse, didžiausią dalį visų parduotuvių organizacija yra delegavusi kitoms organizacijoms-partnerėms.

Produktų aukojimo akcija Lietuvoje organizuojama 34-ąjį kartą.

„Maisto banko“ duomenimis, praėjusiais metais pavasarinės ir rudeninės „Maisto banko“ akcijų metu suaukotas maistas išdalintas 67 tūkst. 847 žmonėms: senjorams, neįgaliesiems, vaikus globojančioms šeimynoms, nuo karo pabėgusiems ir Lietuvoje gyvenantiems ukrainiečiams, gausioms šeimoms, vienišiems tėvams.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis