2017 04 09

„Maisto bankui“ paaukota produktų už 412 tūkst. eurų

Savaitgalį šalies parduotuvėse vykusioje „Maisto banko“ akcijoje pirkėjai pademonstravo naujas dosnumo aukštumas, teigia organizatoriai. Per dvi dienas žmonės „Maisto banko“ akcijos savanoriams perdavė 360 tūkst. vienetų įvairių ilgai negendančių maisto produktų. Pirminiais duomenimis, akcijos aruodą papildė maisto atsargos už 412 tūkst. eurų.
„Maisto banko“ akcijos savanorių išlydėtuvės
„Maisto banko“ akcijos savanorių išlydėtuvės / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

„Palyginti su praėjusiu pavasariu, žmonių paaukoto maisto kiekis yra 18 proc. didesnis. Tokio rezultato dar nebuvome pasiekę“, – sakė „Maisto banko“ vadovė Deimantė Žebrauskaitė.

Didesnę sumą lėmė ir pastaruoju metu brangę maisto produktai.

„Paaukotų maisto produktų vidutiniška vertė 6,5 proc. didesnė, nei pernai“, – teigė labdaros organizacijos vadovė.

Vidutiniškai nepasiturintiesiems aukota maisto už 3,2 euro.

Daugiausia maisto paaukota didžiuosiuose miestuose. Vien sostinėje surinkta 97 tūkst. produktų už 112 tūkst. eurų. Kauniečių indėlis – 55,8 tūkst. vienetų (63,5 tūkst. eurų), uostamiesčio gyventojų – 24,4 tūkst. vienetų (27,8 tūkst. eurų).

„Dalį didmiesčiuose surinktų maisto produktų perduosime kaimiškose vietovėse gyvenančių labiausiai skurstančių šeimų rėmimui – kaime skurdas paliečia kas trečią būstą. Todėl kviečiame seniūnus kreiptis paramos“, – teigė D.Žebrauskaitė.

Per „Maisto banko“ akcijas surinktas maistas pasiekia 56 tūkst. skurstančių žmonių. Dalis jų maistą gauna labdaros valgyklose ar dienos centruose, kitiems maistas išdalijamas paketais.

Šį savaitgalį savanorius rinkti maisto priėmė 434 parduotuvės, pirmąsyk parama rinkta prekybos tinkle „Lidl“. Paramą maistu drauge rinko 355 socialinės ir bendruomeninės organizacijos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis