Gatvių siaurinimo sostinėje era baigėsi prokurorų kirčiu nueinančiai Vilniaus miesto savivaldybės valdžiai.
Gatves „humanizuojančiai“ savivaldybei nurodyta pašalinti esamas kliūtis, trukdančias judėti ugniagesių automobiliams, – stulpelius, gėlių klombas, atitvarus, lauko kavinių inventorių ir pan.
Šios kliūtys yra būtent siaurinamose Vilniaus gatvėse ir, prokurorų manymu, jos pažeidžia gaisrinės saugos reikalavimus bei bendrąsias gaisrinės saugos taisykles.
Sostinės vadovas į tai atšovė, kad „negalime mūsų europietiško miesto paversti Minsku“ ir į problemą, kaip rašė pats, „pažvelgė giliau“ – per žuvusiųjų ir sužeistųjų keliuose prizmę.
„Jei pažiūrėsime Lietuvos statistiką, kasmet keliuose žūva ar sužalojama vis daugiau žmonių“, – feisbuke rašė R.Šimašius.
Jis taip pat sakė, kad Vilniuje žuvusiųjų ir sužeistųjų per eismo įvykius mažėja ir dėl to galima dėkoti savivaldybės „gatvių humanizavimo“ sprendimams.
Ar meras nemeluoja?
R.Šimašiaus teiginys sukėlė abejonių, todėl nusprendėme patikrinti, ar iš tikrųjų Lietuvos keliuose žuvusiųjų ir sužeistųjų daugėja.
Lietuvos policija 15min pateikė keliolikos metų kasmetinius žuvusiųjų ir sužeistųjų šalies keliuose duomenis.