2023 05 07

Mero rinkimuose Visagine jau balsavo 38,53 proc. rinkėjų, policija darbo neturi

Per pakartotinį antrąjį Visagino mero rinkimų turą jau balsavo 38,53 proc. rinkėjų, policija teigia, jog procesas vyksta sklandžiai.
Visaginas
Visaginas / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Visagine dėl mero posto varžosi du daugiausiai rinkėjų balsų pirmajame ture gavę kandidatai – „valstietis“ Erlandas Galaguzas bei „Laisvės ir teisingumo“ atstovė Dalia Štraupaitė.

11,15 proc. rinkėjų Visagine balsavo iš anksto, o sekmadienį iki 15 valandos balsą atidavė dar 27,37 procentai, rodo Vyriausiosios rinkimų komisijos duomenys.

Kovo 19 dieną, kai antrasis turas Visagine vyko pirmąjį kartą, iki tos pačios valandos iš viso balsavo 38,67 proc. rinkėjų.

Balsavimo apylinkės atsidarė 7 val. ryto ir veiks iki 20 val. vakaro. Iš viso balso teisę renkant Visagino merą turi daugiau kaip 17 300 šios savivaldybės rinkėjų.

Policijos atstovas spaudai Ramūnas Matonis BNS sakė, kad policija negavo nė vieno pranešimo apie galimus rinkimų pažeidimus ir nepradėjo ikiteisminių tyrimų.

Pirmasis rinkimų turas Visagine vyko kaip ir visoje Lietuvoje, kovo 5 dieną, bet po dviejų savaičių vykusio antrojo turo rezultatai buvo panaikinti Lietuvos vyriausiojo administracinio teismo sprendimu.

Teismas tenkino antrojo turo rezultatus apskundusios D.Štraupaitės skundą ir įgyvendinant teismo sprendimą gegužės 7 dieną vyksta pakartotinis balsavimas.

D.Štraupaitė siekė naujų mero rinkimų Visagine, teigdama, kad jai nebuvo sudarytos lygios teisės dalyvauti kovoje, kai jau pasibaigus pirmajam turui ji buvo pašalinta iš rinkimų ir po to į juos grąžinta prieš pat balsavimą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis