2018 12 17

„Mes ne prieš, bet...“: S.Skvernelio triumfas, kam A.Juozaičiui reikia vaikų ir mįslė – ar V.Putinas matė R.Paksą

15min pirmadienį startavo naujas podkastas „Mes ne prieš, bet...“ Žurnalistai Raimundas Celencevičius ir Ginas Dabašinskas nuo šiol kiekvieną darbo dienos vakarą aptars svarbiausius dienos įvykius, skandalus bei prognozuos, kas nutiks rytoj. Ir rimtai, ir pajuokaudami.
15min podkastas „Mes ne prieš, bet...“ – kiekvieną darbo dieną
Naujas 15min podkastas „Mes ne prieš, bet...“ – kiekvieną darbo dieną / 15min nuotr.
VIDEO: „Mes ne prieš, bet...“: S.Skvernelio triumfas, kam A.Juozaičiui reikia vaikų, V.Putino ir R.Pakso mįslė

Pirmadienį daugiausia dėmesio teko premjerui Sauliui Skverneliui. Po pastarųjų savaičių itin audringų politinių kovų dėl biudžeto, mokytojų streiko, perversmininkų paieškų pirmadienį stojo grėsminga tyla. Ką ji reiškia? Ar tai S.Skvernelio galutinė pergalė prieš opoziciją ir prezidentę Dalią Grybauskaitę? Ir kokiais argumentais jis sugebėjo įtikinti gerbiamą literatūrologą Mindaugą Kvietkauską užimti kultūros ministro postą?

Šiandien R.Celencevičius ir G.Dabašinskas taip pat aptarė naują įvaikinimo skandalą Kaune, pretendento į prezidentus Arvydo Juozaičio vizitą Kručinskų, kurie vėl kyla į kovą su vaiko teisių gynėjais, namuose bei minė mįslę: atsirado įrodymų, kad Rolandas Paksas Maskvoje matė Vladimirą Putiną, bet ar V.Putinas matė R.Paksą?

Podkasto „Mes ne prieš, bet...“ kūrėjai – 15min vyr. redaktorius R.Celencevičius ir žinomas radijo bei televizijos laidų vedėjas, Lietuvos nacionalinės Martyno Mažvydo bibliotekos Strateginės plėtros departamento Informacijos analitikos skyriaus vadovas Ginas Dabašinskas.

Klausykite mūsų kiekvienos darbo dienos vakarą per 15min.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis