2022 12 02

Migracijos departamentas įspėja saugotis telefoninių sukčių

Klientus telefonu aptarnaujantys Migracijos departamento specialistai pastebi, jog pastaruoju metu itin padaugėjo gyventojų paklausimų apie jiems skambinusius įtartinus asmenis. Šie neva prisistatinėja „migracijos darbuotojais“ bei bando apgaule išvilioti bankų prisijungimo duomenis, rašoma Migracijos departamento pranešime spaudai.
Telefoniniai sukčiai atakuoja
Telefoniniai sukčiai atakuoja / Valdo Kopūsto / 15min nuotr.

Vien šią savaitę fiksuota dešimt tokių susirūpinusių piliečių paklausimų. Juos sieja ne tik sukčių pasakojamos vienodos istorijos apie būtinybę perversti pinigus laidavimui, bet ir tai, kad visi skambinusieji apsimetėliai – rusakalbiai.

„Anksčiau bandymai apsimetinėti Migracijos departamento darbuotojais tebuvo pavieniai ir labai reti. Kaip žinia, dažniausiai mėginama prisistatyti policijos, mokesčių inspekcijos ar bankų darbuotojais, tačiau šįkart telefoniniai nusikaltėliai pasirinko kitą „profesiją“.

Į mus besikreipiantys gyventojai mini tą patį braižą: skambinantys rusakalbiai prisistato „iš migracijos“ ir bando įtikinti, jog reikia banko pavedimu sumokėti už kažkokį laidavimą“, – situaciją apžvelgia Migracijos departamento Aptarnavimo skyriaus vedėja Ingrida Liberytė – Butkevičienė.

Pasak jos, akivaizdu, jog artėjant didžiosioms metų šventėms suaktyvėję telefoniniai sukčiai mėgina pasinaudoti gyventojų išsiblaškymu bei patiklumu.

Migracijos departamentas atkreipia dėmesį, jog įstaigos darbuotojai neskambina gyventojams su prašymais patvirtinti bankinių operacijų duomenis, niekada telefonu nereikalauja atlikti jokių mokėjimų ar laiduoti už kitą asmenį.

Su telefoniniais sukčiais susidūrusiems gyventojams patariama būti atidiems ir tuoj pat apie tai pranešti bendrosios pagalbos telefonu 112.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis