„Migracijos paslaugų optimizavimas ir efektyvesnis klientų aptarnavimas – tai viena iš svarbiausių užduočių, kurios keliamos Migracijos departamentui.
Po 2019 metais įvykusios migracijos paslaugų pertvarkos ši įstaiga tapo šiuolaikine valstybės institucija, kuri sėkmingai prisitaiko prie besikeičiančių klientų poreikių. Tikiuosi, kad šiuolaikiški sprendimai atlieps tiek interesantų, tiek pačios įstaigos darbuotojų lūkesčius“, – Vidaus reikalų ministerijos išplatintame pranešime spaudai teigė atidaryme apsilankiusi vidaus reikalų ministrė Agnė Bilotaitė.
Dirbant su pirmaisiais klientais spėta įsitikinti, kad sprendimai, priimti siekiant pagerinti klientų aptarnavimo ir darbuotojų darbo sąlygas, buvo teisingi. Skyrius įkurtas patogioje miesto dalyje, kauniečių mylimuose ir istorija turtinguose Senuosiuose Šančiuose, lengvai viešuoju ir privačiu transportu pasiekiamoje vietoje.
„Naujosios skyriaus patalpos išsiskiria patogia klientams ir darbuotojams erdve, jas rengiant buvo atsižvelgta į klientų poreikius ir darbuotojų lūkesčius. Ypač džiaugiamės, kad nuo šiol visos migracijos paslaugos bus teikiamos vienose patalpose, o tai iš esmės padidins skyriaus darbo efektyvumą ir padės išvengti nesusipratimų dėl skirtingų paslaugų teikimo adresų“, – teigė Migracijos departamento direktorė Evelina Gudzinskaitė.
Per dieną Kaune vidutiniškai aptarnaujama 500 Lietuvos Respublikos piliečių, 100 – užsieniečių. Anksčiau skyrius mieste buvo išskirstytas atskirose patalpose skirtingais adresais, kas kėlė papildomų rūpesčių tiek klientams, tiek darbuotojams.
Dėl nepatogių darbo sąlygų anksčiau kildavo problemų sklandžiai organizuojant skyriaus darbą, todėl Migracijos departamentas siekė kaip galėdamas greičiau jas pagerinti.
„Už naują aplinką esame dėkingi Turto bankui, parinkusiam ir įrengusiam Migracijos departamento Kauno skyriui vietą. Išeidami iš policijos patalpų, dėkojame partneriams už ilgametį bendradarbiavimą ir paramą persikeliant į naujas patalpas“ – vardijo E.Gudzinskaitė.
Kaip rodo Migracijos departamento patirtis, kituose teritoriniuose skyriuose, užtikrinti nepriekaištingą klientų aptarnavimą, padeda šiuolaikiški sprendimai.
Siekiant kokybiškesnio klientų aptarnavimo, naujajame Kauno skyriuje įrengta daugiau asmenų priėmimo langelių, įdiegta eilių valdymo bei klientų aptarnavimo kokybės vertinimo sistema. Klientų aptarnavimo salėje yra pakankamai sėdimų vietų laukiantiesiems, sukurta žaidimų zona mažiesiems lankytojams, įrengti aktualius pranešimus teikiantys informaciniai ekranai.
Migracijos departamentas, pristatydamas savo klientams naujas patalpas Kaune, A.Juozapavičiaus pr. 57, primena, kad, atsižvelgiant į Lietuvos Respublikos Vyriausybės rekomendacijas suvaldyti koronaviruso infekcijos plitimą, asmenys laikinai aptarnaujami tik pagal išankstinę registraciją, kuri vykdoma interneto puslapyje www.migracija.lt, paspaudus mygtuką „Rezervuoti vizitą“.