Kaip nurodoma trečiadienį išplatintame pranešime, gyva eile asmenys bus aptarnaujami tik tam tikrais išimtinais atvejais.
Tokių permainų departamentas teigia besiimantis, siekiant gerinti klientų aptarnavimą, efektyviau prognozuoti jų srautus ir tinkamai paskirstyti pajėgumus jiems aptarnauti.
Šių metų liepą asmenų aptarnavimas gyva eile su tam tikromis išimtimis buvo sustabdytas tik Vilniaus skyriuje ir tai, anot įstaigos, visiškai pasiteisino, todėl nuspręsta tokį modelį taikyti visoje šalyje.
„Sprendimas atsisakyti asmenų aptarnavimo gyva eile Vilniaus skyriuje, kuris iki tol turėdavo atlaikyti milžiniškus klientų antplūdžius, buvo teisingas. Pastebėjome, jog išsilygino asmenų srautai, gerokai sumažėjo skundų, mažiau streso darbe patiria ir mūsų įstaigos darbuotojai, kurie iki tol nuolat turėdavo atlaikyti milžinišką psichologinį spaudimą“, – sako Migracijos departamento direktorė Evelina Gudzinskaitė.
Be išankstinės registracijos į klientų aptarnavimo skyrius galės atvykti senatvės pensininkai bei asmenys su negalia – jie bus aptarnaujami be eilės, vos tik atsiras laisvas klientų langelis. Išimtys bus taikomos ir Lietuvos piliečiams, kurie pasą pageidauja užsisakyti ir gauti ypatingos skubos tvarka, tą pačią dieną.
Vizito rezervuoti taip pat nereikės pagaminto dokumento atsiimti atvykstantiems klientams.
Atsisakius Lietuvos piliečių aptarnavimo gyva eile, bus atverti papildomi vizitų rezervacijos langeliai.
„Asmenų aptarnavimas iš anksto rezervavus laiką leis mums kur kas geriau prognozuoti ir valdyti klientų srautus, užtikrinti, kad kiekvienas asmuo paslaugą gaus rezervuotu laiku, o be rezervacijos atėję klientai neturės laukti eilėse keletą valandų. Be to, tokiu būdu normalizuosime Migracijos departamento specialistams tenkantį darbo krūvį“, – sakė E. Gudzinskaitė.
Migracijos departamentas primena, jog vizitai į klientų aptarnavimo skyrius yra rezervuojami migracijos informacinėje sistemoje MIGRIS – portale migracija.lt. Apsilankymo datą bei laiką galima rezervuoti ir paskambinus telefonu +370 707 67 000.