2021 08 08

Migrantų krizė į žiniasklaidos dėmesio centrą išstūmė tris politikus

Nelegalios migracijos krizė į žiniasklaidos dėmesio centrą išstūmė tris politikus. Statistika rodo, kad iš parlamentarų labiausiai matomumą padidino Laurynas Kasčiūnas, o tarp Vyriausybės narių sveikatos apsaugos ministrą Arūną Dulkį užgožė vidaus ir užsienio reikalų ministrai Agnė Bilotaitė ir Gabrielius Landsbergis.
Agnė Bilotaitė, Gabrielius Landsbergis ir Laurynas Kasčiūnas
Agnė Bilotaitė, Gabrielius Landsbergis ir Laurynas Kasčiūnas / 15min nuotr.

Naujienų portalui 15min duomenis apie politikų matomumą surinko žiniasklaidos stebėsenos ir analizės bendrovės „Mediaskopas“.

Žinių radijo žurnalistas Aurimas Perednis sako, kad šie duomenys nestebina, o politikų matomumas priklauso ir nuo sričių, už kurias jie atsakingi, ir nuo pačių asmenybių.

„Susidaro įspūdis, kad iš šio trejeto viešumoje komfortiškiausiai atrodo L.Kasčiūnas, išnaudodamas „griežtos rankos“ poreikį, jis pats aktyviai daug komunikuoja. G.Landsbergis į viešumą sąmoningai eina gerokai mažiau“, – 15min sakė A.Perednis.

„Mediaskopas“ analizavo 850 Lietuvos žiniasklaidos šaltinių – nacionalinę bei regioninę spaudą, interneto bei naujienų agentūrų pranešimus, radijo ir TV žinių bei publicistines laidas.

Statistika apima laikotarpį nuo pernai lapkričio iki liepos 31 dienos.

„Mediaskopo“ duomenų sprendimo ir analizės vadovė Vilūnė Kairienė teigė, kad liepos mėnesį nelegalios migracijos krizė žiniasklaidoje užgožė koronaviruso pandemiją.

„Nuo pat 2020 metų kovo mėnesio nė vienai kitai temai nepavyko išstumti koronaviruso iš priekinių pozicijų, tačiau liepos mėnesį stebėjome neįprastą tendenciją – migrantų krizė paminėjimų kiekiu lenkė koronaviruso temą ir žiniasklaidoje susilaukė didesnio susidomėjimo“, – 15min sakė V.Kairienė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis