Ekspertų komisijos teigimu, tilto kontrukcijų pažeidimai atsirado dėl metalo kontrukcijos korozijos ir didelės apkrovos.
Automobilių kelių direkcijos generalinio direktoriaus pavaduotojo Petro Tekoriaus teigimu, dabartinė tilto apkrova yra beveik 1,5 karto didesnė nei buvo nustatyta šio tilto statytojų 1981-aisiais. Nelaimei įtakos galėjo turėti ir didžiuliai temperatūrų svyravimai: per trumpą laiką oro temperatūra nukrito daugiau 20 laipsnių.
Skaičiuojama, kad tilto remonto kaina gali siekti apie 1 milijoną litų. Tikimasi, kad reikalingas remontui lėšas skirs Vyriausybė. Ruošiamasi remontuoti ne tik pažeistą tilto dešiniąją pusę, bet ir kairiąją, kur bus pakeisti tilto šarnyrai. Specialistai prognozuoja, jog tilto remontas gali užtrukti tris mėnesius.
Kol Kleboniškio tiltas bus remontuojamas, automobiliai dviem kryptimis važiuos šalia esančiu sveikuoju tiltu.