Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2010 11 27

Ministerijos ir sunkmečiu atranda pinigų reklamai

Kai kurios ministerijos net sunkmečiu negaili pinigų užsakomiesiems straipsniams spaudoje ar televizijos bei radijo reportažams.
Pinigai
Pinigai / Tomo Urbelionio/BFL nuotr.

Jų noras reklamuotis mokesčių mokėtojams kainuoja šimtus tūkstančių litų, šeštadienį rašo dienraštis „Lietuvos žinios“.

Ministro pirmininko kanclerio pirmasis pavaduotojas Giedrius Kazakevičius, kalbėdamas su dienraščiu, nenorėjo tikėti, kad institucijos taško pinigus savo veiklai populiarinti.

Jis atkreipė dėmesį, kad Europos Sąjungos (ES) finansuojamus projektus privaloma viešinti, tam skiriama dalis gautų pinigų.

„Apie reklamavimąsi biudžeto lėšomis man sunku kalbėti. Ministro pirmininko tarnyba tokiems dalykams neskiria nė cento. Sunkmečiu premjero pozicija šiuo klausimu aiški“, – sakė G.Kazakevičius.

Susisiekimo ministerijos (SM) Komunikacijos skyriaus vedėjas Arūnas Malinovskis dienraščiui nurodė, kad SM yra pasirašiusi kelias sutartis su žiniasklaidos priemonėmis dėl informacijos paskelbimo. Už šią paslaugą keliems lietuvių ir rusų kalba leidžiamiems dienraščiams bei savaitraščiams šiemet ir kitąmet ketinama atseikėti 115 tūkst. litų. Dar 20 tūkst. litų atsieis ministerijos informacijos skelbimas vienoje televizijoje. Apie reklamavimąsi biudžeto lėšomis man sunku kalbėti...

Šios institucijos užsakytos viešųjų ryšių kampanijos, kurioje akcentuojamas SM išskirtinis dėmesys ryšių sektoriui, kaina – beveik 20 tūkst. litų. Analogiška kampanija, skirta ministerijos pastangoms transporto srityje, įkainota 19 tūkst. litų.

Socialinės apsaugos ir darbo ministerija (SADM) beveik 49 tūkst. litų planuoja išleisti informaciniams straipsniams spaudoje. SADM su agentūra „Avenire“ yra sudariusi 104 tūkst. litų vertės sutartį informacinės kampanijos, skirtos kovai su skurdu bei socialine atskirtimi, organizavimo paslaugoms. Tiesa, ši kampanija bus apmokėta ne tik valstybės biudžeto, bet ir ES lėšomis.

Sveikatos apsaugos ministerija (SAM) nurodė straipsniams sveikatos apsaugos temomis kurti, spausdinti ir platinti nuo liepos iki metų pabaigos ketinanti išleisti 46,6 tūkst. litų. Transliavimo „Žinių radijo“ eteryje paslaugos nuo birželio iki metų pabaigos įkainotos 19,8 tūkst. litų, „Pūko“ radijo stoties eteryje – beveik 10 tūkst. litų. Dar 30 tūkst. litų SAM šiais metais ketina išleisti žiniasklaidos stebėsenai. Ministerija taip pat pirko visuomenės nuomonės tyrimą, tačiau jo kaina neskelbiama.

Švietimo ir mokslo ministerija šiemet įvykdė tris viešuosius visuomenės informavimo paslaugų pirkimus. Visų jų vertė – 70 tūkst. litų.

Radijo laidos „Laisvai!“ vedėjo paslaugos Krašto apsaugos ministerijai (KAM) atsieina per 14 tūkst. litų, transliuojami reportažai – dar 16 tūkst. litų. KAM skelbiasi reklaminių garso klipų transliacijai išleidusi per 4 tūkst. litų, reklaminei medžiagai vienam iš organizuotų renginių pagaminti – beveik 10 tūkst. litų. Reklaminių garso klipų, skirtų Partizanų pagerbimo, kariuomenės ir visuomenės vienybės dienos minėjimui, sukūrimas ir transliavimas atsiėjo beveik 12,7 tūkst. litų.

Susitraukusiuose biudžetuose kai kurios ministerijos šiemet rado pinigų ir įvairioms šventėms bei konkursams. Pavyzdžiui, neseniai įvykusio Konstitucijos egzamino Teisingumo ministerija pati neorganizavo. Tai padarė viešąjį konkursą laimėjusi bendrovė „Publicum events“, sutarties vertė – 37,9 tūkst. litų.

SAM Medicinos darbuotojų dienos minėjimas Kauno valstybinėje filharmonijoje atsiėjo 8 tūkst. litų.  

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos