Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2014 04 29

Miškų urėdijoms siūloma įkurti aptarnavimo centrą

Miškų urėdijos vertina centralizuoto medienos pardavimo pranašumus, tačiau galėtų žengti ir kitą žingsni - sekdamos privačių įmonių grupių pavyzdžiu įkurti miškų urėdijų aptarnavimo centrą, rašo dienraštis „Verslo žinios“.
Lietuvos grožis iš paukščio skrydžio
Miškas / Alfredo Pliadžio nuotr.

Laikinai pareigas einančio Valdymo koordinavimo centro (VKC), analizuojančio valstybės valdomų įmonių (VVĮ) veiklą, vadovo Mariaus Bario teigimu, būtų tikslinga centralizuoti ne tik apskaitą, bet ir kitas miškų urėdijų funkcijas, pavyzdžiui, finansinės kontrolės, lėšų valdymo ir kitas.

„Tikėtina, kad tai padėtų pasiekti teigiamą veiklos sinergiją, mažintų žmogiškųjų išteklių poreikį ir leistų sutaupyti veiklos sąnaudų“, – sakė M.Barys.

VKC duomenimis, urėdijų pajamos per metus paaugo 7,5 proc. iki 532 mln. litų, o normalizuotas grynasis pelnas, įskaitant žaliavos ir turto mokesčius, padidėjo 21 proc. iki 107 mln. litų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos