Pasiūla ir paklausa
Užimtumo tarnybos duomenys rodo, kad, rugpjūčio 21 d. duomenimis, tarnyboje registruotos 177 laisvo darbo vietos pagrindinio ar vidurinio ugdymo mokytojams, 95 – ikimokyklinio ugdymo pedagogams, 56 – specialiųjų poreikių mokinių mokytojams, 30 – pradinio ugdymo mokytojams.
Bet stebina ne tai, kad laisvų darbo vietų mokyklose vis dar gausu. O tai, kad ieškančiųjų tokio darbo skaičiai kur kas didesni – pagal tarnybos pateiktą lentelę, beveik visų specialistų, norinčių dirbti ikimokyklinio, pradinio, pagrindinio ar vidurinio ugdymo įstaigose, yra kur kas daugiau.
Palyginkime: štai ieškančių darbo ikimokyklinio ugdymo pedagogų Užimtumo tarnyboje užregistruota 317 (lopšelio-darželio auklėtojų iš jų yra 236, priešmokyklinio ugdymo pedagogų – 81), laisvų darbo vietų – 95 (auklėtojams 69, priešmokyklinukų mokytojams – 26).
Pradinio ugdymo mokytojų darbo ieško 198 žmonės, jiems siūlomų laisvų darbo vietų – vos 30.
Įspūdingas skirtumas ir tarp ieškančių darbo pagrindinio ir vidurinio ugdymo mokytojų bei laisvų darbo vietų skaičiaus: atitinkamai 865 ir 177.
Užimtumo tarnyboje užsiregistravę net 134 darbo ieškantys anglų kalbos mokytojai, o štai ten pat skelbiama tik apie 24 laisvas darbo vietas jiems. Kūno kultūros mokytojais dirbti norėtų 127 žmonės, ieškoma vos keturių, muzikos mokytojų skaičiai tokie – darbo ieško 109, laisvų vietų jiems 15.
Užimtumo tarnyboje užsiregistravę net 134 darbo ieškantys anglų kalbos mokytojai, o štai ten pat skelbiama tik apie 24 laisvas darbo vietas jiems.
Lietuvių kalbos mokytojų reikia 23, save specialistais įvardijančių užsiregistravę 62.
Galima Užimtumo tarnybos statistikoje rasti ir norinčiųjų dirbti biologijos, chemijos, fizikos, istorijos, geografijos mokytojais. Visų jų yra gerokai daugiau, nei jiems siūlomų laisvų darbo vietų.