2009 06 30

Muziejus gerins lankytojų aptarnavimą

Lankomiausias Baltijos šalyse muziejus - Lietuvos jūrų muziejus, per metus sulaukiantis apie pusę milijono lankytojų, dalyvaudamas tarptautiniame projekte „BalticMuseums 2.0“, gerins lankytojų aptarnavimą.
Muziejus gerins lankytojų aptarnavimą.
Muziejus gerins lankytojų aptarnavimą.

Šis,  tris metus truksiantis projektas, birželį startavo Štralzunde (Vokietija). Jį finansuoja Europos Sąjungos pietinės Baltijos bendradarbiavimo per sieną programos projektas „BalticMuseums 2.0“, kuriam skirta beveik 1 milijono eurų parama.

Šešetas jūrinėje srityje dirbančių projekto partnerių: Vokietijos okeanografijos muziejus,  Gdynios akvariumas (Lenkija),  Pasaulio vandenyno muziejus (Kaliningradas, Rusija) ir Lietuvos jūrų muziejus  kartu su Štralzundo bei Štetino universitetais naujųjų technologijų pagalba kurs modernias lankytojų ir turistų informavimo bei komunikavimo su jais priemones.

Bendromis visų partnerių pastangomis įgyvendinsimas projektas bus naudingas  kiekvienai jame dalyvaujančiai institucijai. Lietuvos jūrų muziejuje bus įdiegta audiogido paslauga bei tobulinama bilietų pardavimo internetu sistema. Bus sukurtas daugiakalbis interneto portalas turistams apie pietinę Baltijos pakrantę.

Pasak Jūrų muziejaus direktorės Olgos Žalienės, šis projektas muziejui yra itin aktualus, nes vasaros metu, kai ženkliai išauga lankytojų srautai, yra sunku kokybiškai juos aptarnauti. 

„Modernios technologijos mūsų muziejų padarys lengviau pasiekiamą daugeliui lankytojų ne tik iš Lietuvos, bet ir užsienio šalių,“ – sako direktorė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Aukščiausios klasės kavos aparatai: ar verta į juos investuoti?
Reklama
Įspūdingi baldai šiuolaikinei svetainei: TOP 5 pasirinkimai