Jis apsisprendė dalyvauti Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinio direktoriaus konkurse, nes mano, kad ši vieta yra ruošiama specialiai E.Gentvilui ir konkursas tėra tik dūminė uždanga. Jau tapo tradicija, kad susisiekimo ministras Eligijus Masiulis į strateginius postus skiria tik jam artimus žmones.
„Dalyvaudamas konkurse testuoju jo skaidrumą, – sako Naglis Puteikis. – Antra vertus, jaučiuosi turintis pakankamai ir darbinės – vadybinės, valdininko – ir žmogiškosios patirties, reikalingos vadovaujant vienai iš strateginių šalies įmonių. Valdžios koridoriai ir užkulisiai man gerai pažįstami: esu buvęs ir viceministru, ir Seimo nariu, vadovavęs Kultūros paveldo departamentui bei uosto įmonei – „Klaipėdos laivų remontui“. Per ketverius metus šią bankrutuojančią įmonę paverčiau rentabilia, man vadovaujant ji tapo kruizinio uosto operatore.
Naglio Puteikio teigimu, į uosto direktorius jis pretenduoja todėl, kad nori uostą, kuris yra dažnai priešiškas klaipėdiečiams: nuodijantis teršalais, neleidžiantis prisiartinti prie marių, siekiantis atsikratyti mažųjų laivelių, paversti draugiška miestui ir jo žmonėms įmone. Ne mažiau svarbu yra Klaipėdos uostą padaryti patrauklų, nugalėti konkurentus dėl krovinių ir keleivių srauto pasiūlant geresnes krovai ir keleiviams krantines ir sąlygas uosto teritorijoje. Tačiau jis pabrėžia, jog būtina didinti visuomenės pasitikėjimą uostu: nuimti nereikalingo slaptumo skraistę nuo uoste atliekamų darbų konkursų, jų kainų bei užterštumo rodiklių, plėsti mažųjų laivų turizmą.
Į šį postą taip pat ketina pretenduoti ir Benediktas Petrauskas, „Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalo“ vadovas.
Spėjama, kad trečiasis kandidatas į šį postą – Eugenijus Gentvilas.