Be to, jie dukart kilo patruliuoti tarptautinėje erdvėje virš Baltijos jūros.
Birželio 3 dieną NATO naikintuvai skrido atpažinti, tikėtina, dviejų rusiškų šturmo lėktuvų SU-24, pakilusių iš Kaliningrado srities ir skraidžiusių tarptautine oro erdve virš Baltijos jūros.
Birželio 4-ąją NATO orlaiviai iš pradžių palydėjo rusų AN-12 ir TU-134, vėliau – AN-12 ir IL-20.
Kitą dieną jie patruliavo virš Baltijos jūros, o birželio 6-ąją skrido atpažinti ir palydėti Rusijos keleivinio orlaivio TU-134.
Birželio 7 dieną NATO lėktuvai keturis kartus skrido palydėti rusiškų orlaivių: žvalgybinių lėktuvų IL-20, SU-24MR, naikintuvo-bombonešio SU-34, oro tyrimo lėktuvo AN-30, dukart – keleivinio orlaivio TU-214PU, dviejų naikintuvų SU-27, degalų papildymo iš oro tanklaivį IL-78.
Birželio 8 dieną palydėti transportinis IL-76 bei du šturmo lėktuvai SU-24, birželio 9 dieną – transporto orlaiviai AN-72 ir IL-76.
Birželio 9-ąją NATO oro policijos naikintuvai taip pat patruliavo virš Baltijos jūros.
Dauguma rusų orlaivių skrido be skrydžio plano, be įjungtų radiolokacinių atsakiklių, dažnai nepalaikė radijo ryšio su Regioniniu skrydžių valdymo centru.
NATO oro policijos misija Baltijos šalyse vykdoma iš Lietuvos ir laikinai iš Latvijos, kol Estijos oro pajėgų bazėje atliekami remonto darbai.