Antradienį jie lydėjo transporto lėktuvą IL-76, skridusį tarptautine oro erdve iš pagrindinės Rusijos dalies į Kaliningrado sritį.
Tą pačią dieną taip pat lydėtas šturmo lėktuvas IL-20, skridęs iš Kaliningrado srities į pagrindinę Rusijos dalį. Lydėti ir du naikintuvai SU-27, kurie skrido iš Kaliningrado ir grįžo atgal.
Antradienį lydėti ir du naikintuvai SU-30, kurie taip pat skrido iš Kaliningrado ir grįžo atgal.
Ketvirtadienį lydėtas keleivinis lėktuvas TU-154, jis skrido iš pagrindinės dalies į Kaliningradą, bei du naikintuvai SU-27, kurie skrido iš Kaliningrado ir grįžo atgal.
Penktadienį NATO naikintuvai lydėjo transporto lėktuvą IL-76, skridusį iš Kaliningrado į pagrindinę Rusijos dalį.
Šeštadienį NATO oro policijos naikintuvai skrido atpažinti ir palydėti du keleivinius lėktuvus TU-154, kurie skrido iš Kaliningrado į pagrindinę Rusijos dalį, du naikintuvus SU-27, kurie skrido iš Kaliningrado ir grįžo atgal.
Sekmadienį NATO naikintuvai skrido atpažinti ir palydėti lėktuvus IL-76 ir TU-134, kurie skrido iš Kaliningrado į pagrindinę dalį.
Didžioji dalis orlaivių skrido be skrydžio plano, be įjungto radiolokacinio atsakiklio, dalis nepalaikė ryšio su Regioniniu skrydžių valdymo centru.
NATO oro policijos misija Baltijos šalyse vykdoma iš Lietuvos ir Estijos.