Du kartus naikintuvai kilo rugsėjo 20 dieną: vieną kartą dėl orlaivio IL-20, kitą – dėl A-50. Abu jie skrido tarptautine oro erdve iš pagrindinės Rusijos dalies į Karaliaučių. Jie skrido be radiolokacinių atsakiklių ir skrydžių planų, palaikė ryšį su Regioniniu skrydžių valdymo centru (RSVC).
Trys atvejai fiksuoti rugsėjo 21-ąją dieną. Visus kartus fiksuoti orlaiviai TU-160, skridę iš Rusijos pagrindinės dalies į tarptautinę oro erdvę ir atgal. Vieną kartą juos lydėjo orlaiviai SU-27, atskridę iš Karaliaučiaus į tarptautinę oro erdvę ir atgal, du kartus – iš Rusijos pagrindinės dalies atskridę orlaiviai SU-35, kurie iš tarptautinės oro erdvės pasuko atgal į Rusiją.
Visais atvejais jie skrido be atsakiklių, planų, nepalaikė ryšio su RSVC.
Rugsėjo 22 dieną užfiksuotas orlaivis A-50, skridęs iš Karaliaučiaus į Rusiją. Jis skrido be radiolokacinio atsakiklio, su skrydžio planu, radijo ryšį su RSVC palaikė. Tuo pačiu NATO naikintuvai atpažino orlaivį IL-20, skridusį tuo pačiu maršrutu. Jis skrido be radiolokacinio atsakiklio, be skrydžio plano, radijo ryšio su RSVC nepalaikė.
Rugsėjo 23 dieną NATO oro policijos naikintuvai atpažino orlaivį IL-20, skridusį iš pagrindinės Rusijos dalies į Karaliaučių. Orlaivis skrido be radiolokacinio atsakiklio, be skrydžio plano, radijo ryšį su RSVC palaikė.
NATO oro policijos misija vykdoma iš Lietuvos ir Estijos.