2015 07 10

Naujas Kauno klinikų priimamasis: viskas tviska, bet žmonės pagalbos laukia daugybę valandų

Pastatas ir aparatai – XXI, aptarnavimas – akmens amžiaus. Tokią nuomonę apie birželio pabaigoje oficialiai atidarytą naują Lietuvos sveikatos mokslų universiteto Kauno klinikų Traumų ir skubios pagalbos centrą susidarė pastaruoju metu ten lankęsi kauniečiai. Savo artimuosius į šią gydymo įstaigą atvežę žmonės labiausiai piktinosi, kad negaluojantys pacientai priversti laukti daugybę valandų.
Kaune atidarytas Traumų ir skubios pagalbos centras
Kaune atidarytas Traumų ir skubios pagalbos centras / K. Šimatonio nuotr.

„Čia yra viskas, kas šiuo metu sukurta naujausio ir geriausio“, – taip per centro atidarymą sakė Kauno klinikų generalinis direktorius prof. habil. dr. Renaldas Jurkevičius.

Tuo neabejojantys ligoniai plūsta į šią gydymo įstaigą. Tačiau atvykę čia jie dažnai lieka nusivylę, nes skubios pagalbos tenka laukti nuo kelių valandų iki paros.

K. Šimatonio nuotr./Kaune atidarytas Traumų ir skubios pagalbos centras
K. Šimatonio nuotr./Kaune atidarytas Traumų ir skubios pagalbos centras

„Klinikų priimamasis – „super“. Nuo 4 ryto niekaip neapsisprendžia, guldyti močiutę, ar ne. Jau dvi valandas neurologas „eina iki mūsų“. Per tiek laiko būtų iš Vilniaus atvažiavęs“, – pasakojo savo slaugomą artimąją į Kauno klinikas atvežęs Alius.

Galiausiai po gero pusdienio garbaus amžiaus ligonė buvo išsiųsta į kitą gydymo įstaigą. Į Kauno klinikas ją iš namų Kaune atvežė Greitosios medicinos pagalbos (GMP) medikai.

Panašią situaciją neseniai patyrė ir kaunietė Deimantė. Jauna moteris į Kauno klinikas lydėjo akį susižeidusį tėvą. Jį konsultacijai į Kauną atsiuntė kito miesto medikai.

„Galiu tik padėkoti Kauno klinikų medikams, kurie nuoširdžiai rūpinosi mano tėčio sveikata, tačiau pats Skubios pagalbos ir traumų punktas yra visiškas nesusipratimas.

Mano tėtis buvo atsiųstas su rimta trauma, tyrimai ir apžiūra atlikti tikrai greitai. Iš karto pasakė, kad reikės operacijos, tačiau tik praėjus bemaž 10 val. ji buvo atlikta.

Manau, už tai atsakomybę turėtų prisiimti šio centro vadovas, o ne jame besidarbuojantys gydytojai ir seselės, kurie visiškai nieko nespėja, tikrąja to žodžio prasme, skriedami iš vieno pastato į kitą tuneliais.

Mano tėtis buvo atsiųstas su rimta trauma, tyrimai ir apžiūra atlikti tikrai greitai. Iš karto pasakė, kad reikės operacijos, tačiau tik praėjus bemaž 10 val. ji buvo atlikta.

Visą tą laiką reikėjo laukti. Ir ne palatoje, o priėmimo salėje... Suprantama, kad tai nepatogu, vargina, o ir pasakyti, kada pagaliau viskas baigsis, niekas negali, nes nežino“, – pasakojo moteris.

Ji teigė suprantanti, kad akies trauma nėra mirtinas atvejis. „Tačiau jeigu būtent dėl to laukimo jis neteks regėjimo? Nesu specialistė, nežinau, kokią įtaką šioje situacijoje atlieka laikas, visgi, vadovas turėtų pagalvoti, ką daryti, jog tokios situacijos nesikartotų.

Be to, pacientams ir jų artimiesiems reikėtų suteikti visą reikiamą informaciją (viso to nebuvo). Juk jau vien tas atvejis, kai moteris, susilaukusi dvynukų mirė, kai nebuvo suteikta pagalba, meta juodą dėmę ant viso centro darbo sureguliavimo“, – kalbėjo Deimantė.

VIDEO: Kauno klinikų teritorija iš paukščio skrydžio

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis