„Lietuvos žinios“ rašo, kad galimybę tokius krovinius gabenti iš šiaurinės uosto dalies taip pat riboja daug problemų, o nesuspėjus pataisyti jau vykdomų Klaipėdos kelių ir sankryžų modernizavimo dokumentų gali būti apribota šalies ekonominė plėtra.
„Dar mums baigiant studiją Visagino atominės elektrinės (AE) užsakymu, kilo poreikis atgabenti Lietuvos elektrinės modernizavimo įrenginius. Ne kartą per Klaipėdos uostą gabenti dideli kroviniai Baltarusijos, Rusijos pramonės įmonėms. Pasibaigus krizei šie poreikiai didės, o konkurencinę kovą dėl tokių krovinių laimės tie uostai bei valstybės, kurie bus geriausiai pasiruošę teikti šias paslaugas“, – sakė „Linavos“ mokymo centro mokslinis vadovas Ričardas Malkevičius.
Jis vadovavo Visagino AE užsakymu parengtos sunkiasvorių didžiagabaričių krovinių transportavimo per Lietuvą galimybių studijos projektui.
Anot R.Malkevičiaus, investuotojui ne vis tiek, ar naujos technologijos atgabenimas kainuos 30 proc. kontrakto sumos, ar tik 10 procentų.
„Neperdėsiu sakydamas, kad tai viena svarbiausių investicijų pritraukimo sąlygų. Jei bus pavėluota, galėsime vėl skųstis, kad latviai ar estai mūsų krovinius nušvilpė“, – teigė „Linavos“ atstovas.
Anot R.Malkevičiaus, norint iš Klaipėdos uosto pietinės dalies išgabenti bet kokį nestandartinį krovinį tenka kirsti greitkelį Klaipėda–Vilnius arba krovinį gabenti per miestą Baltijos prospektu:u: užbaigus sankryžų modernizavimo projektus, kaip jie suplanuoti, jokio aukšto ar plataus krovinio išgabenti bus neįmanoma.