Kaip nurodoma Centriniame viešųjų pirkimų portale, konkursas paskelbtas praėjusį penktadienį, pasiūlymus galima teikti iki rugsėjo 9 dienos.
Naujajai kampanijai įgyvendinti planuojama skirti 1,2 mln. eurų.
Kaip anksčiau BNS sakė sveiktos apsaugos ministro atstovė Aistė Šuksta, ši kampanija turėtų startuoti rugsėjį.
Anot jos, naujoji kampanija būtų laikoma sėkminga, jei pavyktų paskiepyti 70 proc. suaugusiųjų šalies gyventojų.
Ministerijos pateiktuose dokumentuose nurodoma, kad pagrindinė kampanijos auditorija – neapsisprendę gyventojai, kurie ministerijos užsakymu atliktoje apklausoje „apie ketinimus vakcinuotis pasisakė kaip neapsisprendę (...) arba nelinkę“ to daryti. Šie respondentai sudarė 26 proc. visų apklaustųjų.
Komunikacinė kampanija, SAM teigimu, turėtų skatinti Lietuvos gyventojus „vakcinuotis, revakcinuotis, taip pat keistų neigiamas bei neutralias gyventojų nuostatas apie vakcinavimą nuo COVID-19“.
„Komunikacijos projektas turėtų apimti įvairias reklamos, komunikacijos bei viešųjų ryšių veiksmus bei priemones, tradicines nei netradicines komunikacijos priemones, įtraukti bendruomenę“, – nurodoma pirkimų dokumentuose.
Planuojama, kad šis projektas bus įgyvendinamas trečią ir ketvirtą šių metų ketvirtį. Anot ministerijos, kampanijos įgyvendinimo paslaugos turi būti suteiktos iki gruodžio 3-osios.
Konkurse siekianti dalyvauti įmonė, anot ministerijos, turėtų parengti, o laimėjus – įgyvendinti komunikacijos projektą.
Jį, planuojama, sudarys komunikacijos strategija, kurioje įvardijamos vakcinaciją skatinančios skirtingos komunikacijos projekto dalys, komunikacijos kalendorius, medijos kanalų pirkimo planas bei reklamos priemonių kūrybinis pasiūlymas.
„Kūrybinė idėja turi pratęsti iki šiol įgyvendintą „Petys už laisvę“ komunikacinę idėją“, – nurodo ministerija.
Anot jos, tai reiškia, kad perkamas komunikacijos projektas bus pažymėtas „Petys už laisvę“ logotipu bei spalvomis, tačiau tiekėjas gali savo nuožiūra interpretuoti projekto „Petys už laisvę“ šūkius bei grafinius dizaino elementus.