Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2020 07 31

Nepaisant reklamos užsakovų boikoto, „Facebook“ pelnas pandemijos metu auga

„Facebook“ ketvirtadienį pranešė, kad bendrovės antrojo ketvirčio pelnas padidėjo beveik dvigubai, o vartotojų skaičius išaugo, nepaisant reklamos užsakovų boikoto ir koronaviruso pandemijos sukeltos ekonominės suirutės.
„Facebook“
„Facebook“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Pirmaujantis socialinis tinklas pranešė, kad pastarąjį ketvirtį uždirbo 5,2 mlrd. JAV dolerių pelną ir gavo 18,7 mlrd. JAV dolerių pajamų, o mėnesinis vartotojų, besinaudojančių platforma, skaičius pasiekė 2,7 milijardo.

„Mums tai buvo stiprus ketvirtis, ypač palyginus su tuo, ko tikėjomės pradžioje“, – pažymėjo generalinis direktorius Markas Zuckerbergas.

Paskelbus ketvirčio rezultatus, Silicio slėnio technologijų milžinės akcijos šoktelėjo 6 proc. antrinėje rinkoje.

Pasak M.Zuckerbergo, žmonių, kiekvieną mėnesį naudojančių bendrą technologijų milžinės „šeimą“, įskaitant „WhatsApp“ ir „Messenger“, skaičius viršijo 3 milijardus.

M.Zuckerbergas teigė negalintis numatyti, kada „Facebook“ darbuotojai grįš į savo biurus, atsižvelgiant į padidėjusį koronaviruso atvejų skaičių.

„Tai be galo apmaudu, nes panašu, kad JAV būtų pavykę išvengti šios dabartinės bangos, jei mūsų vyriausybė būtų geriau ją suvaldžiusi“, – teigė M.Zuckerbergas.

„Facebook“ tikisi, kad per ateinančius penkerius–dešimt metų pusė jos darbuotojų ims dirbti daugiausia iš namų.

M.Zuckerbergas taip pat pabrėžė technologijų firmų svarbą krizės metu, kalbėdamas apie savo liudijimą Kongreso antimonopoliniame komitete, kuriam dalyvavo ir „Apple“, „Amazon“ bei „Alphabet“ vadovai.

„Kaip vakar sakiau, technologijų pramonė – tai amerikiečių sėkmės istorija“, – kalbėjo M.Zuckerbergas.

„Mūsų sukurti produktai pakeitė pasaulį į gerąją pusę ir pagerino žmonių gyvenimą“, – pridūrė jis.

„Facebook“ naudojimas išaugo, nes žmonės, dėl pandemijos priversti likti namuose, naudojasi platforma susisiekti su draugais ir artimaisiais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais