2012 11 26

Nesėkmingai rinkimuose pasirodžiusi Artūro Zuoko partija iš Seimo pašonės išsikraustė į Užupį

Artūro Zuoko vadovaujama sąjunga „Taip“ Seimo rinkimams ruošėsi Seimo pašonėje – Gynėjų gatvėje. Tačiau rinkimuose sąjungai sėkmė nesišypsojo ir jos atstovams nepavyko persikraustyti iš partijos būstinės tiesiai į parlamentą, tad nutarta išsikraustyti tolėliau – į A.Zuoko itin mėgstamą Užupį.
Sąjunga „Taip“ laukia Seimo rinkimų rezultatų
Sąjunga „Taip“ / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Sąjunga „Taip“ nuo lapkričio 1-osios įsikūrusi nebe Gynėjų gatvėje, o Užupyje. Anot  vieno iš šios partijos lyderių Miroslavo Monkevičiaus, taip buvo suplanuota iš anksto ir nėra susiję su nesėkme rinkimuose.

„Tokia didelė erdvė buvo reikalinga mokymams organizuoti, kandidatų komandoms susitikti su įvairiomis interesų grupėmis, vykdyti seminarus, visą rinkiminę veiklą, kuri būdinga tam laikotarpiui. Rinkimams pasibaigus, kaip ir planavome, išsikraustėme į Užupį, ten, kur sąjunga yra registruota. Esame tenai ir ieškome kitų, mums tinkamų patalpų“, – teigė M.Monkevičius.

Dabartinės patalpos esą partiją kol kas tenkina, tačiau vis dėlto bus ieškoma kitų. Nuo patalpų Gynėjų gatvėje jos visų pirma skiriasi tuo, kad yra daug nedidelių kabinetų, kurie dabar reikalingi norint efektyviai dirbti. Gynėjų gatvėje buvusi viena didelė erdvė.

Anot M.Monkevičiaus, patalpos Užupio g. 25 yra verslo centre. Sąjunga „Taip“ čia yra registruota.

Seimo rinkimuose sąjunga „Taip“ sulaukė itin mažo rinkėjų pasitikėjimo – už jos sąrašą balsavo vos 1,76 proc. rinkėjų. Taip pat į Seimą nepateko ir nė vienas šios partijos atstovas, kandidatavęs vienmandatėse rinkimų apygardose.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis