2014 01 13

„Neužmirštuolės“ akcijos autoriai: svarbu, kad tai taptų tradicija

Sausio 13-ąją Lietuvos gyventojai raginami prisijungti prie naujos iniciatyvos „Neužmirštuolė“ ir į atlapą įsisegti popierinį šios gėlės žiedelį. Tikimasi, kad akcija taps tradicija, o neužmirštuolė įsitvirtins kaip kovojusių už Lietuvos laisvę simbolis. „Reikia priminti sau [...], kad tai yra pergalės diena“, – sako iniciatyvos ambasadorius Tadas Langaitis.
Tadas Langaitis
Tadas Langaitis / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Akcijos „Neužmirštuolė“ koordinatorės Aistės Gedvilienės teigimu, neužmirštuolė pasirinkta ir dėl pavadinimo, ir dėl išvaizdos: „Neužmirštuolė savo pavadinime turi žodį „neužmiršk“.  Tai mažas, gražus žiedelis. Pagalvojome, kad tai būtų puikus simbolis būtent tokiai akcijai.“

A.Gedvilienė džiaugiasi, kad nemažai žmonių jau susidomėjo šia iniciatyva. „Gauname žinučių iš viso pasaulio lietuvių bendruomenių, kad jie prisideda prie akcijos“, – teigia ji.

T.Langvaitis sako tikintis, kad žmonės supranta, jog laisvė, kuria šiandien džiaugiamės, buvo iškovota ir kad turime prisiminti bei pagerbti už ją pasiaukojusius žmones. „Įsisegus neužmirštuolės žiedą, svarbu parodyti vienas kitam, kad mes visi atsimename, jog tai – mūsų bendrystė“, – mano jis.

Iniciatyvos autoriai viliasi, kad „Neužmirštuolė“ taps tradicija, o į atlapą, prie širdies, segamas popierinis jos žiedas – kovojusių už Lietuvos laisvę simboliu.

„Labai svarbu, kad tai virstų tradicija. Kad mes kartą per metus visi kartu paminėtume [šią dieną], prisimintume su daugiau džiaugsmo, dėkingumo, mažiau liūdesio. Reikia priminti sau ir  ypač jaunesniems žmonėms, kad tai yra pergalės diena“, – sako T. Langaitis.

Neužmirštuolių ženkliukai dalinami renginių, skirtų Laisvės gynėjų dienai atminti, metu. Taip pat juos galima rasti ir atsispausdinti internete adresu www.neuzmirsk.lt.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis