10 12

Nidoje nyksta viešbučiai: „Tai yra baisybinė problema“

Vokietijoje neseniai viešėjęs Neringos meras Darius Jasaitis nemaloniai nustebo giduose turistams neberadęs Nidos. „Nida nebetinka turistų grupėms, nes paprasčiausiai joms nebėra vietos“, – pripažino Neringos meras. Pastaraisiais metais ne vienas Kuršių nerijoje veikiantis viešbutis persitvarkė į apartamentus, likę vos keli viešbučiai, o ir jie nepasirengę priimti grupių. Turizmo specialistai taip pat apgailestauja negalintys atvežti gausesnių grupių.
Nida / BNS nuotr.
Nida / BNS nuotr.

Prieš kelias savaites Vokietijoje darbo reikalais buvęs D.Jasaitis sužinojo, kad dar prieš kelerius metus dideliais autobusais į Klaipėdą vykę turistai iš šios šalies dabar Nidos net nebemato agentūrų lankstinukuose. Jiems siūloma vykti į Rygą, Taliną. Nidos šiame turistiniame maršrute neliko.

Eriko Ovčarenko / BNS nuotr./Darius Jasaitis
Eriko Ovčarenko / BNS nuotr./Darius Jasaitis

„Juos išklausius – viskas aišku. Priežastis paprasta – jiems nerandama vietos nakvynei. Iš tikrųjų ir šalies strategija turėtų būti viešbutis Kuršių nerijoje. Netgi esame tam radę vietą“, – kalbėjo D.Jasaitis.

Suprasti akimirksniu

  • Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos duomenimis, Neringoje veikia 8 viešbučiai
  • 3* viešbutis „Eglių slėnis“;
  • 3* viešbutis „Jelita“;
  • 3* viešbutis „Juodasis kalnas“
  • 3* viešbutis „Jūratė“
  • 3* viešbutis „Nerija“
  • 3* viešbutis „Vila Flora“
  • 4* viešbutis „Nidus“
  • 4*plius viešbutis „Spa Nida“

Anot jo, situacija pusiasalyje gerokai pasikeitė po kovido. Viešbučiai ėmė keisti koncepcijas, persitvarkė į apartamentus, likusieji ėmė orientuotis į pavienius turistus.

„Ir štai matome, kad kai kuriuose viešbučiuose kambariai rezervuoti net 2027-iesiems. Jie ir taip užimti ir grupių jiems nereikia“, – pridėjo kurorto vadovas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis