Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2011 08 05

Niujorko meras seka Artūro Zuoko pavyzdžiu

„Artūras Zuokas – dviratininkams draugiškiausias meras pasaulyje“, „Vilniaus meras Artūras Zuokas, tanku pervažiavęs mašiną, siunčia žinią pasauliui“, „Vilniaus meras veikia prieš mašinų stovėjimą nelegaliose vietose“, „Vilniaus meras Artūras Zuokas pats valo dviračių takus“, „Artūras Zuokas yra mano naujasis herojus“, – tokiomis antraštėmis mirga pasaulio spauda jau penkta diena. Amerikoje ypač greitai plinta nuotrauka, kur garsiajame šarvuotyje sėdi pats Niujorko meras Michaelas Bloombergas.
Niujorko meras
Niujorko meras / Vilniaus miesto savivaldybės nuotr.

„Kasdien gaunu daugybę laiškų iš dviratininkų, pėsčiųjų, net merų iš viso pasaulio, kurie dėkoja už atkreiptą dėmesį į visur aktualią problemą, kai užstatomi dviračių takai ir pėsčiųjų perėjos. Pasaulis supranta socialinės akcijos reikšmę ir kūrybingumą. Džiaugiuosi, kad sklinda žinia, jog miestiečiai turi būti aktyvesni ir pagrindinė gero miesto taisyklė: pirmiausia pagalvok apie kitą, o po to apie save. Miestai bloga vieta egoistams“, – sako vienu pasivažinėjimu Vilnių visame pasaulyje išgarsinęs A.Zuokas.

BBC svarbiausių savaitės naujienų klausimyne antrasis klausimas yra apie Artūro Zuoko socialinę provokaciją, iš karto po klausimo, ką Dmitrijus Medvedevas pasakė Barackui Obamai 50-mečio proga. BBC teiraujasi, ką Vilniaus meras savo akcija nori pažaboti: nelegalią migraciją, nelegalų automobilių statymą ar nelegalią gatvės prekybą.

„The New York Times“ pabrėžia, kad  kartais reikia tanko, kad žinia būtų išgirsta. Žurnalistai rašo, kad Niujorko meras Michaelas Bloombergas, pasekęs Vilniaus pavyzdžiu, jau užvedinėja  tanką.

Vilniaus savivaldybė kasdien gauna daug laiškų iš viso pasaulio su prašymu priimti dviratininkų ar pėsčiųjų aktyvistų delegacijas, kartais prašoma pasauliui tiesiog nusiųsti A.Zuoko kloną.

Apie A.Zuoko akciją jau parašė BBC, „The Independent“, „Guardian“, „Washington Post“, „Huffpost world“,  „Spiegel“, „Irish Times“, „msnbc“, „Fox News“, „Globe and Mail“, „Telegraph“ , „The Los Angeles Times“ ir šimtai kitų.  Vilniumi susidomėjo žurnalistai iš viso pasaulio: nuo Kinijos, Japonijos iki Lotynų Amerikos ar Australijos.

„YouTube“ interneto svetainėje  vaizdo reportažas peržiūrėtas beveik 4 mln. kartų, jis jau ne vieną dieną yra populiariausių vaizdų pasaulyje trejetuke (kategorijoje „Naujienos ir politika“).

BBC klausimyną galite rasti čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos